specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
5 tysięcy złotych brutto/miesiąc + pakiet prowizyjny – pełny etat, umowa o pracę na czas nieokreślony, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim i ukraińskim; praca z komputerem, telefonem: sporządzanie pism, wniosków dla...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obsługa połączeń przychodzących oraz aktywna sprzedaż usług. Tworzenie ofert dostosowanych do oczekiwań klientów. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
15 godz.
Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
FoundeverWarszawa, Mokotów
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Customer Advocate / 1st Line Support - German Market
Customer Advocate / 1st Line Support - German Market
Webinterpret Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2797 dni temu
Webinterpret is a fast-growing technology business with offices in 5 countries. Our SaaS-based software provides a suite of localisation tools that enable online retailers to rapidly expand their business into international markets.
Our products are appreciated by over 20,000 retailers across Europe, US and China and are used to run cross-border trade programs with some of the biggest names in e-commerce such as Amazon, Ebay, PayPal and others. We are an international team and pride ourselves on our friendly working environment.
Customer Advocate / 1st Line Support - German Market
Location: Warsaw
RESPONSIBILITIES
Interact with customers through email and chat
Investigating and solving customer's technical issues
Cooperating with other departments
Representing company and maintaining high customer satisfaction level
MUST HAVE
Very good German (min. B2)
Good written and oral communication skills in English
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
5 tysięcy złotych brutto/miesiąc + pakiet prowizyjny – pełny etat, umowa o pracę na czas nieokreślony, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim i ukraińskim; praca z komputerem, telefonem: sporządzanie pism, wniosków dla...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obsługa połączeń przychodzących oraz aktywna sprzedaż usług. Tworzenie ofert dostosowanych do oczekiwań klientów. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
15 godz.
Zakres obowiązków: Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1). Stałe łącze internetowe, w technologii...
FoundeverWarszawa, Mokotów
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.