Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Do zespołu tworzącego aplikację mobilną Żabki (żappka), szukamy osoby, która wykorzystując w pełni potencjał danych, analityki, silnika rekomendacji oraz modeli predykcyjnych będzie tworzyła strategię skutecznych mobilnych kampanii CRM. Kandydat będzie odpowiadał za rezultaty biznesowe prowadzonych działań i miał bezpośredni wpływ na lojalność oraz zachowania zakupowe użytkowników aplikacji. Dodatkowym zadaniem kandydata będzie również rekomendowanie i koordynowanie zmian, w tym wdrażanie elementów machine learning, w istniejącym środowisku CRM/marketing automation.
- osiąganie KPI przez tworzenie strategii mobilnych kampanii CRM B2C opartych na danych, automatyzacji, dynamicznej segmentacji oraz modelach predykcyjnych
- odpowiedzialność za „cykl życia klienta” (customer lifecycle management) oraz mapowanie „ścieżki klienta” (customer journey) i „punktów styku” (touch point)
- kontrolowanie jakości i poprawności zbieranych danych CRM/DMP oraz proponowanie sposobu ich wzbogacania
- inicjowanie procesów badawczych, w tym identyfikacja i testowanie hipotez (m.in. badających elastyczność cenową, wpływających na lojalność, retencję i CLV klienta)
- monitorowanie efektywności wykorzystywanych modeli, kampanii i segmentacji, rekomendowanie w nich zmian, a także proponowanie nowych
- bliska współpraca z resztą organizacji, w szczególności z członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną, zespołem consumer insights oraz z zespołem zaawansowanej analityki
- doświadczenia w tworzeniu strategii i zarządzaniu cyfrowymi kampaniami CRM B2C (np.: handel, bankowość, ubezpieczenia, telco) oraz znajomości narzędzi marketing automation
- praktycznej znajomość modeli predykcyjnych i rekomendacyjnych (ML/AI) oraz umiejętności stosowania ich do segmentacji klientów i działań marketing automation
- zdolności analitycznych oraz znajomości narzędzi analizy danych
- wykształcenia wyższego (mile widziane: statystyka, matematyka, IT, ekonomia)
- kreatywności, komunikatywności oraz umiejętności przełamywania schematów
- znajomości języka angielskiego, co najmniej w stopniu komunikatywnym
- znajomości zagadnień DMP (data management platform) - mile widziane
- doświadczenia przy tworzeniu aplikacji, znajomości branży retail - mile widziane
- znajomości środowisk CRM (mile widziane – doświadczenie z CRM analitycznymi)
- znajomości narzędzi marketing automation (np. Synerise)
- znajomości narzędzi wspomagających analizę danych – pakiet MS Office, BI (np. Power BI, IBM Cognos), R, Python, SQL lub inne (np. Mathematica, SPSS, SAS CI, itp)
- znajomości narzędzi wspomagających produktywność - Jira, Confluence, Sharepoint
- znajomości zagadnień hurtowni danych, przetwarzania w chmurze obliczeniowej, optymalizacji architektury pod Big Data, C, C++, Java - mile widziane
- perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
- lokalizację biura w centrum Poznania
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy