Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 275 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem lub organizacją rządową. W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.
Konsultanci w firmie Accenture pracują w ramach jednej z trzech grup: Doradztwo biznesowe, Konsulting w zakresie integracji systemów oraz Konsulting w zakresie technologii. Taki podział pozwala oferować naszym Klientom rozległy wachlarz usług, a naszym pracownikom - szerokie spektrum możliwości rozwoju kariery zawodowej.
Pracownicy Management Consulting w oparciu o swoją wiedzę i umiejętności, identyfikują obszary, w których przedsiębiorstwa naszych klientów wymagają usprawnień. Prowadzimy projekty związane z: zarządzaniem relacjami z klientem, finansami, zarządzaniem ogólną kondycją przedsiębiorstw, zarządzaniem łańcuchem dostaw, a także strategią.
Zespół ekspertów z działu Zarządzania Relacjami z Klientami (Customer Relationship Management - CRM) projektuje i opracowuje rozwiązania wykorzystujące wiedzę na temat klientów oraz przygotowuje opisy procesów, plany, modele biznesowe, szczegółowe plany operacyjne dla różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa w szczególności marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
CRM Consultant/ Senior Consultant (Telco)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie badań rynku i przedsiębiorstwa klienta; analiza istniejących warunków; identyfikacja możliwości rozwoju firmy.
- Definicja i wdrażanie rozwiązań wspierających wzrost sprzedaży, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, poprawę satysfakcji klientów, poprawę jakości obsługi
- Koordynacja i współpraca z zespołami analitycznymi Accenture i klienta, współpraca w definicji zaawansowanych rozwiązań z zakresu segmentacji klientów i budowy modeli analitycznych.
- Analiza i dokumentacja bieżących procedur w firmie, zasobów ludzkich, możliwości i wymagań technologicznych.
- Analiza finansowa wspierająca rozwój strategii biznesowych i architektury przedsiębiorstwa.
- Projektowanie, rozwój, wprowadzanie nowych procesów i technologii wspierających.
- Definicja, budowa i wdrażanie planów komunikacji, szkoleń; zarządzanie zmianą.
- Testowanie i wdrażanie nowych procesów i procedur w przedsiębiorstwie,
- Kierowanie małym zespołem realizującym elementy projektu w zgodzie z założeniami budżetowymi, terminami i w zaplanowanym zakresie.
Kwalifikacje:
- 3-4 lata (lub 5-7 lat w przypadku Senior Konsultanta) doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania relacjami z klientem (CRM) w co najmniej jednej z następujących branży: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja
- Doświadczenie w zakresie analizy i projektowania procesów biznesowych oraz systemów raportowania w powyższych obszarach
- Znajomość kluczowych procesów, w które zaangażowany jest CRM operacyjny i analityczny
- Znajomość funkcjonalna co najmniej jednego rozwiązania informatycznego CRM uwzględnionego w raportach Gartnera
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego
- Zdolności analityczne
- Doświadczenie we współpracy z zespołami realizującymi modelowanie statystyczne, mile widziane praktyczne doświadczenie w modelowaniu
- Umiejętność kierowania zespołem oraz zarządzania projektami
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Dyspozycyjność oraz mobilność w zakresie realizacji projektów na terenie całej Polski oraz poza granicami kraju. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie.
Oferujemy:
- Realny wpływ na rozwój największych firm na rynku
- Szerokie perspektywy rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery oraz opiekę mentora
- Atrakcyjny pakiet szkoleń (w tym szkolenia zagraniczne), a także stały dostęp do obszernych baz wiedzy i porad międzynarodowych ekspertów
- Przyjazną atmosferę pracy, cykliczne spotkania integracyjne, możliwość rozwijania pozazawodowych zainteresowań w klubach tematycznych
- Bogaty pakiet socjalny