Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warsaw
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Naszym klientem jest międzynarodowa, rozpoznawalna firma z branży Retail, posiadająca sieć sklepów stacjonarnych i prężnie działający sklep internetowy. Obecnie, w związku z rozwojem zespołu, dla naszego Klienta poszukujemy analitycznej i strategicznej osoby na stanowisko Analityka CRM. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie CRM Managera i całego biznesu w zakresie dostarczania i interpretacji danych oraz przedstawiania rekomendacji działań marketingowych i sprzedażowych firmy.
Zadania:
- ścisła współpraca z przełożonym przy opracowywaniu i ulepszaniu strategii komunikacji CRM
- wykorzystanie narzędzi data mining do przygotowywania regularnych i ad-hoc analiz oraz raportów (np. analiza zachowań klientów, KPIs programu lojalnościowego, analizy biznesowe i finansowe)
- dostarczanie opartych na danych i insightach rekomendacji do kampanii marketingowych, sprzedażowych i procesu obsługi klienta
- segmentacja klientów, identyfikacja zachowań konsumentów i trendów w CX, kanale sprzedaży oraz w obrębie kategorii czy marki
- przygotowywanie i ewaluacja kampanii promocyjnych (selekcja i targetowanie odbiorców kampanii mailingowych, SMS-owych, newsletterów, testy A/B, wysyłka kampanii, optymalizacja i rekomendacje dotyczących planowanych działań marketingowych)
- koordynacja wymagań dotyczących analizy danych sklepów, działu e-commerce oraz centrali
- ustawianie promocji w systemach
- ścisła współpraca, wymiana wiedzy i doświadczeń z Analitykami CRM ze struktur regionalnych
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach analitycznych/IT
- minimum 2-letnie doświadczenie w data mining i interpretacji danych, mile widziane w firmie funkcjonującej w modelu omnichannel
- rozwinięte umiejętności analityczne połączone ze znajomością systemów analitycznych i bazodanowych oraz systemów CRM
- znajomość SQL (preferowane T-SQL), mile widziana znajomość R i Tableau
- umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z innymi oraz jasnego formułowania wniosków i argumentowania
- skrupulatność, koncentracja na detalach oraz dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
- pozytywna postawa, gotowość do podejmowania inicjatyw i proponowania nowych rozwiązań, pasja do CRM
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
- bogaty pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego, dodatkowe dni płatnego urlopu okolicznościowego, zniżka na zakupy w sklepach, niespodzianka urodzinowa, itd.)
- pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Centrum
- dobrą, przyjazną atmosferę pracy, wśród otwartych ludzi z pasją
- możliwość realnego, długoterminowego rozwoju w międzynarodowej organizacji