Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Country Manager Poland (m/k)

Country Manager Poland (m/k)

zooplus
Wrocław
praca stacjonarna
4914 dni temu

Ogłoszenie numer: 149225, z dnia 2011-06-06

Firma zooplus z siedzibą w Monachium jest przodującym oferentem karm i akcesoriów dla zwierząt domowych E-Commerce na europejskim rynku. Ponad 1 milion aktywnych klientów w obecnie 17 państwach europejskich jednoznacznie czyni z zooplus lidera w segmencie online. W 2010 roku obrót zooplus wyniósł ponad 190 milionów euro, a notowana na giełdzie firma zooplus należy do jednego z 25 najlepszych przedsiębiorstw E-Commerce w Niemczech.

 

Nasz cel

to rozbudowa przywódctwa w handlu internetowym w Niemczech i w Europie.

 

Numer  1 w EUROPIE!

 

Chcesz nam aktywnie towarzyszyć w naszej dalszej europejskiej ekspansji? Skorzystaj z szansy na prawdziwe wyzwanie w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o dużych możliwościach, w którym decyzje podejmowane są szybko.

Country Manager Poland (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Długotrwałe wzmacnianie pozycji zooplus na rynku polskim poprzez rozwój i wdrażanie strategii marketingowych
  • Rozbudowa asortymentu, włącznie ze specyficznym dla Polski, nacjonalnym zestawem towarów
  • Odpowiedzialność za działanie sklepu, m.in. planowanie, przeprowadzanie i kontrolowanie procesów wspierających sprzedaż, tj. promocji, programów wiążących klientów, polityka cenowa
  • Budowanie zespołu i jego przewodzenie (Sales, Online-Marketing, Dział Zakupów) w naszej filii we Wrocławiu
  • Ścisła współpraca z centralą w Monachium, a w szczególności z działem Marketingu i Zakupów
  • Nieustanna obserwacja polskiego rynku, konkurencji, porównywanie cen
  • Osoba kontaktowa we wszelkich sprawach, które dotyczą polskiego sklepu (np. w przypadku pytań o podatki i prawo)

Wymagania

  • Posiadasz wyższe wykształcenie ekonomiczne lub podobne
  • Min. 3-5 letnie doświadczenie zawodowe w marketingu dóbr konsumpcyjnych, marketingu bezpośrednim lub zakupów
  • Kompetencje w zakresie analizy parametrów sprzedaży, przedsiębiorczość, w dużej mierze odpowiedzialność i samodzielność
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doskonała znajomość języka polskiego (idealnie język ojczysty), a także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego należą do podstawowych warunków spełnianych przez Ciebie

Oferujemy

Czeka na Ciebie szansa rozbudowania sklepu internetowego w ramach własnej odpowiedzialności i pomysłowości, oraz duża swoboda kształtowania. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i wsparcie ze strony członków naszego zespołu z całej Europy. Wprowadzenie do zadań odbędzie się w naszej centrali w Monachium.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.