Agencja brandingowa PND Futura - tworzymy marki z przyszłością!
Jesteśmy agencją brandingową, specjalizującą się w twórczym podejściu do rozwoju marek. Wzmacniamy rynkowy i wizerunkowy potencjał brandów kierując się w pracy filozofią marki z przyszłością i wykorzystując autorski koncept FUTURE. Zapewniamy markom profesjonalne wsparcie w takich obszarach jak: strategiczny konsulting, branding konsumencki, branding korporacyjny czy digital branding. W naszym kompleksowym zestawie rozwiązań dla marek znajdują się m.in. badania, insighty, analizy, koncepty, design thinking, strategia marki, kreacja marki, design opakowań, naming, fotografia produktowa.
PND Futura to agencja brandingowa z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w pracy dla polskich i międzynarodowych marek. Obecnie do naszego zespołu kreatywno-strategicznego poszukujemy zaangażowanego copywritera z zacięciem strategicznym, dla którego analiza i synteza danych to doskonały punkt wyjścia do tworzenia błyskotliwych, ale mocno osadzonych w rynku rozwiązań kreatywnych.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
- analiza wyzwań i problemów brandingowych marki (analiza briefu klienta)
- opracowanie analiz dla marek i jej konkurencji (wizerunku, komunikacji etc.)
- śledzenie i analiza trendów rynkowych i konsumenckich
- analiza insightów konsumenckich
- tworzenie konceptów kreatywnych dla marek, zwłaszcza w obszarze packagingu – przekładanie założeń kreatywnych na inspirujące pomysły i rozwiązania wizualne
- tworzenie nazw, tekstów marketingowych, sloganów reklamowych, claimów, itp.
- przygotowanie i udział w spotkaniach i warsztatach dla klientów
IDEALNY KANDYDAT:
- posiadasz doświadczenie w roli copywritera lub stratega
- masz wiedzę marketingową, w tym znajomość narzędzi i metod analizy marketingowej
- jesteś obyty z procesami kreatywnymi tworzenia konceptów i innych działań na rzecz rozwoju marki
- posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne
- znasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, w tym również z klientami podczas prezentacji, spotkań roboczych itp.
- interesujesz się brandingiem, designem, komunikacją marek, szczególnie w obszarze FMCG
- posiadasz wykształcenie wyższe: preferowane humanistyczne lub artystyczne
- samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej
- możliwość rozwoju zawodowego
- zdobycie doświadczenia zawodowego w pracy z uznanymi, również międzynarodowymi markami
- zdobycie doświadczenia w branży marketingowej i kreatywnej
- kreatywną, miłą, przyjazną atmosferę w pracy
- komputer biznesowy
- pracę zdalną