Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Opis stanowiska Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów księgowych, Terminowe i poprawne ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych, Kontrolowanie prawidłowości wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego, Przygotowywanie raportów finansowych, Uzgadnianie...
Zadania, które na Ciebie czekają: Zbieranie i analiza danych dotyczących zużycia mediów. Kontrola poprawności danych. Aktywny udział w raportowaniu działalności koncesjonowanej z zakresu obrotu energią do urzędów centralnych. Udział w przygotowywaniu raportów rozliczeniowych na...
About the position: The Entity Accounting and Reporting Specialist is responsible for supporting Finance and FP&A teams in ensuring accurate accounting, reporting, and financial planning. Collaborating closely with team members and cross-functional stakeholders, actively participating in meetings...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Infosys BPO Poland is one of the biggest players in the outsourcing market, offering advanced and innovative services to its clients worldwide in the field of Finance and Accounting, Purchasing, IT and Consultancy. We are among the largest employers in the Lodz region and employ around 2500 specialists that provide services in nearly 30 languages.
Currently we are looking for the candidate for the position of:
Controlling Assistant
Location: Lodz, Poland
Key responsibilities:
Designing and creating reports in Controlling Services Department using IT tools (Excel, Access, internal reporting tools, etc.)
Leading/ participation in optimization and improvement processes in Controlling Services Department
Providing trainings related to VBA, Access, etc.
Analyze problems, identify root cause and define successful solutions
SharePoint maintenance
Requirements:
Communicative English
Proficiency in MS Excel with VBA programming
Good knowledge of Access Database (SQL knowledge will be an advantage)
Basic financial knowledge
Experience with SharePoint administration and maintenance is a plus
Project experience (Six Sigma) will be an advantage
End-to-end thinking and analytical skills
Ability to solve problems and work in team
Communication and interpersonal skills to build a quick and effective working relationships
We offer to the candidates:
Career in the multinational company
Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
Set of social benefits to choose from
Salary adequate to your competencies
External and internal training programme
Only applications with the below enclosure will be accepted:
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Opis stanowiska Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów księgowych, Terminowe i poprawne ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych, Kontrolowanie prawidłowości wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego, Przygotowywanie raportów finansowych, Uzgadnianie...
Zadania, które na Ciebie czekają: Zbieranie i analiza danych dotyczących zużycia mediów. Kontrola poprawności danych. Aktywny udział w raportowaniu działalności koncesjonowanej z zakresu obrotu energią do urzędów centralnych. Udział w przygotowywaniu raportów rozliczeniowych na...
About the position: The Entity Accounting and Reporting Specialist is responsible for supporting Finance and FP&A teams in ensuring accurate accounting, reporting, and financial planning. Collaborating closely with team members and cross-functional stakeholders, actively participating in meetings...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...