Najnowsze oferty pracy

  • Credit Portfolio Risk Analyst

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    5 dni
    Twoje podstawowe obowiązki będą obejmować: Wspieranie lead managera w zakresie analizy kredytowej i oceny ryzyka portfela, w oparciu o modele statystyczne oraz zmienne segmentacji leadów; Monitorowanie i proaktywne zarządzanie ryzykiem/ekspozycjami oraz zgodnością z polityką dla portfela...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wynagrodzeń i Analiz HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Analiza i raportowanie płac, systemów premiowych, oceny rocznej i benefitów dla zarządu i klientów wewnętrznych. Nadzór nad procesami premiowania, w tym premii odroczonych. Monitorowanie luk płacowych, wspieranie awansów, zajmowanie się jubileuszami i nagrodami....
  • Stażysta w zespole budżetowania nieruchomości

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
  • Specjalista w Wydziale Planowania i Kontrolingu

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
  • Specjalista ds. kontrolingu zarządczego

    UNIBEP S.A.   Bielsk Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
  • Pracownik ds. planowania, sprawozdawczości i optymalizacji kosztów​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w procesie przygotowywania planu Spółki, sporządzanie sprawozdania z działalności Spółki, opiniowanie planów, raportów z wynikami finansowymi spółek zależnych, sporządzanie analiz i raportów finansowych ad hoc, realizacja polityki...
  • Młodszy Analityk Finansowy

    Murapol Centrum Usług Wspólnych sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżąca współpraca z bankami w zakresie obsługi aktywnych produktów (rachunki bankowe, rachunki powiernicze) Bieżąca współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, brokerami ubezpieczeniowymi, w zakresie obsługi aktywnych polis ubezpieczeniowych, kontroli ich...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Analityk Finansowy Wrocław
Control Framework and Risk Assessment Specialist - Wealth Management

Control Framework and Risk Assessment Specialist - Wealth Management

UBS
Wrocław
praca stacjonarna
2477 dni temu

 

 

Control Framework and Risk Assessment Specialist - Wealth Management
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 158832BR

Your role

 

Are you an experienced operational risk manager? Do you have interest in control framework maintenance and execution? Are you interested in risk assessments across international locations? We look for someone like that to:

  • be responsible for the operation of divisional controls (e.g. control design maintenance, execution, quality assurance, result reporting) in partnership with the subject matter expert of the competence centers in Zurich
  • support the quarterly risk assessment process for the division including all international locations
  • facilitate the risk supervision and control framework governance
  • support the roll-out processes of global controls to our international locations
  • be responsible for the Wealth Management Control Framework Tool (e.g. end user support, data maintenance, workflow monitoring, further tool development, business requirements, testing, training)
  • be a subject matter and reporting expert for the UBS standard risk management tools
  • be responsible for the maintenance of the intranet pages for the unit.

Your team

 

You’ll be working in the newly built, multi-functional team for Wealth Management BR&RM (WM Business Risk & Regulatory Management) in Wroclaw. WM BR&RM provides best in class, effective and efficient risk management support, regulatory implementation and defined front office mandates which enable business division Wealth Management to deliver on its client promise/value proposition.

UBS Wealth Management provides comprehensive financial services to wealthy private clients around the world except those served by Wealth Management Americas. UBS is a global firm with global capabilities, and Wealth Management clients benefit from the full spectrum of UBS’s global resources.

 

Your experience and skills


You have:

  • experience in financial services industry and/or management consulting
  • 3-5 years of professional experience in (operational) risk management and project management
  • experience in the area of control frameworks, risk assessment and risk reporting
  • very good skills in written and spoken English, German (as well as Italian, French or Spanish) considered as an additional asset
  • very good knowledge of MS Excel, MS PowerPoint and MS Word
  • experience in supporting an IT application and general IT affinity (good understanding of applications, data models and reporting)
  • experience in data analytics or business analysis in IT projects as an asset

You are:

  • A fast learner, with strong conceptual and analytical skills and attention to detail
  • self-guided, proactive, able to handle multiple tasks in parallel and flexible when priorities change
  • service-oriented and well versed in interacting with different stakeholders around the globe
  • not just processing tasks but interested in understanding and challenging content
  • interested to understand the business (priorities, organization, processes) and 'the bigger picture'

*LI-UBS

 

About us

 

Expert advice. Wealth management. Investment banking. Asset management. Retail banking in Switzerland. And all the support functions. That's what we do. And we do it for private and institutional clients as well as corporations around the world.

We are about 60,000 employees in all major financial centers, in almost 900 offices and more than 50 countries. Do you want to be one of us?

 

What we offer

 

Together. That’s how we do things. We offer people around the world a supportive, challenging and diverse working environment. We value your passion and commitment, and reward your performance.


Take the next step


Are you truly collaborative? Succeeding at UBS means respecting, understanding and trusting colleagues and clients. Challenging others and being challenged in return. Being passionate about what you do. Driving yourself forward, always wanting to do things the right way. Does that sound like you? Then you have the right stuff to join us. Apply now.

 

Disclaimer / Policy Statements

 

UBS is an Equal Opportunity Employer. We respect and seek to empower each individual and support the diverse cultures, perspectives, skills and experiences within our workforce.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Credit Portfolio Risk Analyst

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    5 dni
    Twoje podstawowe obowiązki będą obejmować: Wspieranie lead managera w zakresie analizy kredytowej i oceny ryzyka portfela, w oparciu o modele statystyczne oraz zmienne segmentacji leadów; Monitorowanie i proaktywne zarządzanie ryzykiem/ekspozycjami oraz zgodnością z polityką dla portfela...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wynagrodzeń i Analiz HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Analiza i raportowanie płac, systemów premiowych, oceny rocznej i benefitów dla zarządu i klientów wewnętrznych. Nadzór nad procesami premiowania, w tym premii odroczonych. Monitorowanie luk płacowych, wspieranie awansów, zajmowanie się jubileuszami i nagrodami....
  • Stażysta w zespole budżetowania nieruchomości

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
  • Specjalista w Wydziale Planowania i Kontrolingu

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
  • Specjalista ds. kontrolingu zarządczego

    UNIBEP S.A.   Bielsk Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
  • Pracownik ds. planowania, sprawozdawczości i optymalizacji kosztów​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w procesie przygotowywania planu Spółki, sporządzanie sprawozdania z działalności Spółki, opiniowanie planów, raportów z wynikami finansowymi spółek zależnych, sporządzanie analiz i raportów finansowych ad hoc, realizacja polityki...
  • Młodszy Analityk Finansowy

    Murapol Centrum Usług Wspólnych sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżąca współpraca z bankami w zakresie obsługi aktywnych produktów (rachunki bankowe, rachunki powiernicze) Bieżąca współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, brokerami ubezpieczeniowymi, w zakresie obsługi aktywnych polis ubezpieczeniowych, kontroli ich...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...