młodszy specjalista (junior) umowa o pracę część etatu rekrutacja online
1 dni
Job location - Part time (4PM- 8 PM), Poland virtual or hybrid from Wroclaw Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Po 100 latach działalności firma UPS, która zaczynała od rozwożenia wiadomości rowerami, obecnie jest największą zintegrowaną firmą kurierską na Świecie, świadczącą usługi w ponad 200 krajach oraz zatrudniającą ponad 400 tysięcy osób. Stuletnie doświadczenie uczyniło UPS synonimem niezawodności, uczciwości, stabilności finansowej i elastyczności w zmieniających się czasach. Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Po prostu robimy to, co obiecujemy, gdyż w ten sposób zdobywamy zaufanie naszych klientów!
Contract Administrator with English
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: CA/ŁK
Responsibilities:
Create contracts (including rate charts) for European Enterprise Accounts
Maintain contract repository
Validate that sold rates are in line with approved rates
Provide contract material for Enterprise Accounts to Enterprise Account Manager (contract, amendments, rate charts)
Ensure that prices offered to the customer are in accordance with marketing directions
Update and maintain contract / rate repository with all signed contract between UPS and the customer
Update and maintain database that reflects status of contract and rate repository
We expect from applicants:
Very good knowledge of English (speaking / writing)
Good knowledge of Microsoft Excel
Customer focus
Strong communication skills & teamwork
Planning & organization skills
Ability to understand customer situation and requirements as well as UPS needs
Our offer:
Professional development in fast growing international company
Competitive salary
Social benefit package (including private life insurance, health care, sport package, pension plan)
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę część etatu rekrutacja online
1 dni
Job location - Part time (4PM- 8 PM), Poland virtual or hybrid from Wroclaw Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...