Digital Now! Holding zrzesza podmioty specjalizujące się w udzielaniu kompleksowego wsparcia
branży e-commerce oraz firmom usługowym działającym online. Dołącz do grupy najlepszych
ekspertów z branży SEO i SEM, digital marketingu, pasjonatów i profesjonalistów, dla których
praca jest przyjemnością.
Do holdingu, Digital Now! Holding poszukujemy osoby, która zasili szeregi naszej firmy na stanowisku: Content Marketing Manager
Twoją główną odpowiedzialnością będzie kreowanie wizerunku Holdingu - DigitalNow! Holding
Content Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
Jeśli więc szukasz miejsca w zespole złożonym z profesjonalistów i pasjonatów to
DigitalNow!Holding może być dla Ciebie atrakcyjnym miejscem pracy.
- Elastyczne godziny pracy 7.00/9.00 15.00/17.00
- Stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy (UoP, UZ, B2B)
- Po okresie wdrożeniowym możliwa częściowa praca zdalna
- Szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów
- Biuro przyjazne psom
- Strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki)
- Prywatną opiekę medyczną LuxMed
- Dofinansowanie do Multisportu
- Dofinansowanie do okularów
- Urodzinowy dzień wolny
- Naukę języka angielskiego
- Współpracę z jednym z najlepszych działów marketingu- mamy specjalistów z wielu dziedzin: social media, content, grafika, analityka, partnerstwa biznesowe, mailing, sprzedaż - jesteśmy do Twojej dyspozycji!
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- Bieżące planowanie treści i zarządzanie codziennym tworzeniem treści. Treść obejmująca posty na blogu, posty w mediach społecznościowych, zmiany na stronie internetowej, przewodniki, studia przypadków, webinaria, filmy, prezentacje, nagrania audio i inne w razie potrzeby.
- Koordynacja pracy z ekspertami merytorycznymi, dostawcami treści, grafikami i członkami zespołu wewnętrznego w celu zapewnienia spójnego przekazu.
- Tworzenie i realizacja kalendarza publikacji.
- Współpraca w zespole ds. marketingu w celu stworzenia skutecznych strategii komunikacji, które wyrażają historię naszej marki i główne zalety oferowanych usług.
- Optymalizacja procesów dostarczania treści, poprzez testowanie różnych narzędzi, formatów treści i kanałów dystrybucji z różnymi docelowymi segmentami odbiorców w celu maksymalizowania zasięgu.
Twoje doświadczenie
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Praktyczną znajomość narzędzi marketing automation.
- Doskonałe umiejętności pisania, korekty i edycji
- Doskonałe umiejętności interpersonalne do efektywnej pracy z pracownikami.
- Doświadczenie w tworzeniu, utrzymywaniu i realizacji treści/kalendarza publikacji.
- Doświadczenie w zarządzaniu stronami firmowymi LinkedIn oraz Social mediami.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.