eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Tworzeniem media planów i harmonogramów aktualizacji stron o nowe treści względem zapotrzebowań rynkowych;
- Koordynacją procesu tworzenia i planowania contentu na stronę główną oraz aplikację mobilną zgodnie z założeniami i różnorodnością rynków;
- Koordynacją procesu tworzenia Key Visuali marketingowych oraz różnych kreacji graficznych;
- Tworzeniem nowych formuł oraz opracowywanie pomysłów na nowe kampanie wizerunkowe względem potrzeb rynków;
- Tworzenie spójnej i zgodnej ze strategią komunikacji marketingowej względem założeń oraz różnorodności rynków;
- Koordynacją procesu tworzenia treści do komunikatów marketingowych na stronach;
- Monitorowaniem i analizowaniem bieżących działań marki oraz konkurencji.
- Kilkuletniego doświadczenia w pracy w marketingu w branży fashion;
- Dobrej znajomości branży fashion oraz zainteresowania modą;
- Wysokiego poczucia estetyki fashion w zakresie materiałów foto i video;
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z budowaniem i rozwijaniem marki;
- Znajomości współczesnych trendów i narzędzi komunikacyjnych;
- Poczucia estetyki, kreatywności, inicjatywy oraz wysokiej kultury osobistej;
- Elastyczności, komunikatywności, umiejętności pracy w grupie;
- Poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania;
- Sumienności, dokładności;
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem i działania pod presją czasu;
- Motywacji do nieustanego podnoszenia swoich kompetencji;
- Znajomości marketingu internetowego - Adwords, SEO, Social, Paid social, Programmatic;
- Dobra znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel oraz narzędzi Google (Google Docs, Google Spreadsheets);
- Mile widziana: znajomości programów Photoshop, Google Web Designer;
- Mile widziana znajomość różnic kulturowych sąsiednich krajów.
- Pracę w firmie e-commerce, która zgarnia niemalże wszystkie nagrody w branży (zapraszamy na stronę firma.eobuwie.pl);
- Możliwość bezpośredniej obserwacji na wynikach w dużej skali, jak tworzone rozwiązania zmieniają biznes;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną;
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC;
- Hybrydowy model pracy;
- Program poleceń dla pracowników;
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u.