TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:
Contact Center Engineer
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 39790#20080033
Zakres obowiązków:
- dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia (integracja, sieć, development)
- udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia, współpraca z Klientem i zespołami firmy)
- analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w *znalezieniu nowych rozwiązań
- tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z rozwojem
- wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
- dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego ulepszaniu (EVOLUCJA)
- inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym rozwoju
Wymagania:
- doświadczenie we wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów contact center ((PureConnect a najlepiej na PureCloud/Genesys Cloud)
- znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS, Jitter)
- znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
- znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne - proste zapytania, własne procedury składowe)
- znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
- znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)
- doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
- znajomość terminologii contact center
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- budżet szkoleniowy
- ubezpieczenie Medicover
- karta Multisport
- realna możliwość rozwoju zawodowego