SOFITEL GRAND SOPOT
Jeśli:
Czujesz się kimś wyjątkowym
Dzielisz naszą pasję gościnności
Nie ustajesz w swoim rozwoju
Masz odwagę pójść dalej
Czujesz w sobie ducha zdobywcy
Jesteś innowacyjny
Jesteś otwarty na naukę
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.
- Zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, w tym opieka nad gośćmi VIP
- Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi
- Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur w hotelu i standardów marki
- Kompleksowa obsługa gości na najwyższym poziomi
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe z zakresu turystyki i hotelarstwa)
- Doświadczenie w obsłudze gościa VIP mile widziane
- Doskonała znajomość języka polskiego
- Biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z gośćmi i pracownikami
- Opanowanie i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
- Wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność
- Kreatywność
- Praktyczna znajomość oprogramowania Windows
- Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu recepcyjnego Opera oraz znajomość luksusowego rynku hotelarskiego
- Zaoferujemy umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet benefitów
- Zapewnimy szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- Umożliwimy pracę w profesjonalnym zespole w międzynarodowym środowisku i realną możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.