-
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji korporacyjnej Grupy (PR zewnętrzny, wewnętrzny oraz IR).
-
Prowadzenie biura prasowego Grupy, relacje z mediami, tworzenie i wysyłanie komunikatów prasowych, artykułów eksperckich i innych publikacji. Odpowiedzi na zapytania dziennikarzy. Przygotowywanie tekstów i ich autoryzacja w związku z wywiadami i publikacjami eksperckimi Zarządu spółki oraz senior management.
-
Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu. Doradztwo w zakresie komunikacji kadrze menadżerskiej Grupy.
-
Monitoring mediów, analiza rynku i trendów
-
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną, redagowanie firmowego kwartalnika, organizacja eventów firmowych.
-
Employer branding: aktywna promocja działań związanych z wizerunkiem Grupy jako odpowiedzialnego pracodawcy, wsparcie działów HR w komunikacji, przygotowywanie materiałów
-
Investor Relations: organizacja spotkań wynikowych, przygotowywanie prezentacji inwestorskich, obsługa bieżącej komunikacji inwestorskiej, aktualizacja treści na portalach finansowych, przygotowywanie materiałów związanych z komunikacją finansową, aktualizacja treści zakładki Relacje Inwestorskie na stronie Grupy
-
Raportowanie niefinansowe Grupy Kapitałowej, raport roczny z danych niefinansowych
-
Organizowanie i koordynowanie akcji CSR, współpraca z fundacjami
-
Komunikacja w Social Mediach, profil Grupy i profil Kariera
-
Zarządzanie procesem komunikacji w sytuacjach kryzysowych
-
Zarządzanie budżetem i kontrola jego realizacji, współpraca z agencjami i drukarniami
-
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżerskim w dziedzinie public relations w agencjach PR lub wewnętrznych działach komunikacji, w tym komunikacji spółki giełdowej.
-
Doświadczenie w IR i raportowaniu niefinansowym - będzie dodatkowym atutem.
-
Wysokie umiejętności redagowania tekstów, tzw. lekkie pióro, puryzm językowy.
-
Znajomość specyfiki rynku mediów i środowiska dziennikarskiego.
-
Dobra organizacja pracy i odporność na stres
-
Bardzo dobra znajomość programów MS Office i języka angielskiego.
-
Wiedza w zakresie e-commerce i nowoczesnych trendów w handlu będzie dodatkowym atutem.