W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Communication Manager
Nr ref.: CM/KA
Zadania:
- projektowanie, wdrażanie i zarządzanie komunikacją w organizacji z naciskiem na public relations,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami,
- opracowywanie oraz nadzór nad materiałami promocyjnymi i marketingowymi - współpraca z grafikami,
- realizacja wydarzeń wizerunkowych,
- planowanie, nadzorowanie i realizacja budżetu, a także wdrażanie działań optymalizacyjnych,
- organizowanie imprez wewnętrznych i zewnętrznych,
- udział w targach i konferencjach,
- analizowanie rynku, sporządzanie raportów, prezentacja wyników,
- określenie i wdrożenie strategii social media.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (w branży technicznej lub/i środowisku międzynarodowym będzie dodatkowym atutem),
- praktyczna wiedza z obszaru marketingu, budowania marki, działań promocyjnych, narzędzi i technik marketingowych,
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość MS Office (m.in. Power Point)
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- dobra organizacja pracy, umiejętność wyznaczania priorytetów, samodzielność w działaniu,
- otwartość na nowe wyzwania.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji,
- samodzielne stanowisko pełne wyzwań zawodowych,
- możliwość rozwoju w strukturach organizacji,
- wynagrodzenie podstawowe oraz szereg benefitów.