Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Communication Manager (branża retail)

LeasingTeam Professional
Warszawa
10 000 - 15 000 zł brutto/mies.
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1145 dni temu
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Communication Manager (branża retail)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0051047
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, rozwijanie oraz realizowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
  • Realizowanie strategii public relations w zakresie komunikacji: produktowej, korporacyjnej
  • Tworzenie i współtworzenie kampanii informacyjnych
  • Stałe prowadzenie działań media relations
  • Koordynowanie współpracy z zewnętrznymi agencjami public relations
  • Współpracę z dziennikarzami, wydawnictwami, influencerami
  • Organizacja konferencji/wydarzeń/ spotkań
  • Działania w obszarze PR kryzysowego
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: dziennikarstwo, public relations, nauki społeczne
  • Posiadasz bogate doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dużej organizacji/ korporacji
  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, mile widziana znajomość j. francuskiego
  • Potrafisz realizować kampanie informacyjne, społeczne
  • Posiadasz wysokie kompetencje w zakresie komunikacji oraz budowania pozytywnych relacji interpersonalnych
Oferta:
  • Pracę w firmie będącej liderem w branży retail - (firma międzynarodowa)
  • Atrakcyjne warunki finansowe wraz z systemem premiowym
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji
  • Bogaty zakres szkoleń, kursów
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport, ZFŚS)
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa
www.ltprofessional.pl