Jesteśmy światowym liderem w produkcji wysokiej jakości produktów drewnopochodnych: płyt budowlanych, meblowych i paneli podłogowych, a także komponentów do ich produkcji, takich jak papier bazowy, żywice
i laminaty. W Polsce jesteśmy obecni w Szczecinie, Szczecinku, Poznaniu, Rudawie, Strzelcach Opolskich, Mielcu, Pustkowie i Jaśle. Obecnie do naszego zespołu w Mielcu poszukujemy osób (k/m)na stanowisko:
Commercial Manager
Commercial Manager
Miejsce pracy: Mielec
Oczekujemy:
- Doświadczenie w obszarze prawa i / lub finansów
- Silne umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność zarządzania i motywowania zespołu do osiągnięcia lepszych wyników
- Zorientowanie na realizację celów – koncentracja na wynikach
- Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacji
- Umiejętność identyfikowania i raportowania problemów związanych z realizacją projektów
- Entuzjastyczne podejście, odwaga i pasja przy podejmowaniu nowych wyzwań
- Biegła znajomość języka angielskiego
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.:
- Analiza wyników z działalności finansowej przedsiębiorstwa oraz wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze.
- Przygotowywanie analiz, szacunków i prezentacji na potrzeby Zarządu oraz podmiotów zewnętrznych.
- Nadzór i koordynowanie pracami związanymi z przygotowaniem budżetu Spółki.
- Wyjaśnianie stwierdzonych nieprawidłowości (w obszarze finansowym przedsiębiorstwa) a także wdrażanie rozwiązań mających zapobiegać ich powtórnemu wystąpieniu.
- Przygotowanie biznesplanów i raportów finansowych.
- Udział w przygotowaniu wniosków kredytowych.
- Dokonywanie bieżących analiz w zakresie kosztów produkcji w celu ich optymalizacji i redukcji wydatków.
- Udział w spotkaniach Zarządu spółki oraz nadzór nad przygotowaniem protokołu ze spotkania.
- Udział w projektach rozwojowych.
- Tworzenie procedur wewnętrznych.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz nagrody za wyniki
- Objęcie odpowiedzialnego stanowiska w firmie będącej liderem w swojej branży
- Szybki proces decyzyjny w prostej strukturze organizacyjnej
- Dynamiczne środowisko pracy wraz z odpowiednimi narzędziami do wykonywania obowiązków
- Silne wsparcie kierownictwa wyższego szczebla
- Wsparcie mentora w trakcie procesu onboardingu