Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Rozliczeń Klientów i Zarządzania Sporami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – w tym obsługa fakturowania, windykacji i reklamacji klientów. Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi w celu skutecznego rozwiązywania zaległych i spornych rachunków. Podejmowanie aktywnych działań windykacyjnych. Analiza danych...
  • Customer Issue Resolution (CIR) Representative

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – obsługa kwestii związanych z fakturowaniem, windykacją i reklamacjami klientów; Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi (np. zespoły ds. jakości) w celu rozwiązywania zaległych i spornych rachunków; Aktywne działania...
Zobacz więcej ofert pracy

Collections/Disputes Specialist with French

Capgemini Service
Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1260 dni temu
Collections/Disputes Specialist with French

.

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                                   

What do you need to start?

  •  At least 1 year of experience in O2C area
  • Good French and English skills
  • Attention to detail
  • Common use of Microsoft Office Software Applications in particular Excel
  • Good Customer Service skills and client-focus attitude 
  • Strong interpersonal skills and proactive approach 
  • Teamwork approach

 

What duties will help you grow?

  • Handle regular communication with the Client counterparts and build relationship with them for the future delivery
  • Collect reports from internal and external parties
  • Resolve differences between different sources of data
  • Perform invoicing controls, resolve disputes
  • Process documentation received from the Client

 

What have we prepared for you?


Personal and professional development:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding
  • NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.

Our legendary atmosphere:
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world – changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and… simply like each other! 

A lot of benefits:
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

 

Who are we?


Being one of us means stability of employment and constant development among other great people. We want to share with you our experience and exchange it for yours in a mutual partnership. 
Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation. 
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8cDo you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).
 

.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Rozliczeń Klientów i Zarządzania Sporami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – w tym obsługa fakturowania, windykacji i reklamacji klientów. Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi w celu skutecznego rozwiązywania zaległych i spornych rachunków. Podejmowanie aktywnych działań windykacyjnych. Analiza danych...
  • Customer Issue Resolution (CIR) Representative

    ManpowerGroup   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Kompleksowe zarządzanie procesem CIR – obsługa kwestii związanych z fakturowaniem, windykacją i reklamacjami klientów; Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi (np. zespoły ds. jakości) w celu rozwiązywania zaległych i spornych rachunków; Aktywne działania...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379