kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
Twój zakres obowiązków zarządzanie budową i organizacja pracy na budowie, zarządzanie podległymi zasobami (zespół pracowników, dostawcy, podwykonawcy), wybór podwykonawców, dostawców oraz rozliczanie zawartych z nimi umów, sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Opis stanowiska Organizacja, nadzór oraz koordynacja robót na powierzonym odcinku, w zakresie elektroenergetycznym; Realizacja robót zgodnie z dokumentacją, przepisami prawa budowlanego oraz harmonogramem; Kierowanie pracą podległych sił własnych i podwykonawców oraz kontrola i koordynacja...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja transportów intermodalnych dla potrzeb zakładów produkcyjnych Kronospan; Odpowiedzialność za transport surowca do produkcji oraz wyrobów gotowych do klienta; Koordynacja transportów krajowych (50%) i exportowych na...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
MIEJSCE PRACY: DELEGACJE NA TERENIE EUROPY Twoje zadania: Prowadzenie i organizacja pracy zespołu elektryków, Dbanie o czasowe wywiązywanie się z zadań, Dbanie o bezpieczeństwo pracy, Dostarczanie narzędzi i materiałów dla zespołu, Osiąganie postawionych celów.
Are you looking to expand your career in Jatomi Fitness? Looking for a new job opportunity which will give you the base to expand and grow your career?
Jatomi Fitness is the fastest growing fitness clubs across the globe. We have first class facilities in great locations and the experience of our international management team to help us go from strength to strength.
Due to our expansion plans we are looking now for ambitious and open-minded individuals.
If you are ready to speed up your career, take your next step and join us as General Manager
Summary of General Manager role:
To succeed in this role you will have significant management level experience in the hospitality / leisure industry or in a membership based business. You will be experienced in motivating a team, delivering exceptional customer service and financial results. Above all we are looking for commercial flair and excellent communication and organization skills.
You will be reporting directly to the Area Manager.
Responsibilities include:
manage the day-to-day operations of the club
ensure first class customer services, at all times
exceed budgeted profitability and deliver year on year growth
drive the sales of membership, personal training and related income streams
manage the facilities to ensure a safe, high quality environment, always exceeding our customer’s expectations
recruit and manage your team to our high professional standards
network and market to local businesses and the local community
drive member engagement and retention for the club
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 godz.
Twój zakres obowiązków zarządzanie budową i organizacja pracy na budowie, zarządzanie podległymi zasobami (zespół pracowników, dostawcy, podwykonawcy), wybór podwykonawców, dostawców oraz rozliczanie zawartych z nimi umów, sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Opis stanowiska Organizacja, nadzór oraz koordynacja robót na powierzonym odcinku, w zakresie elektroenergetycznym; Realizacja robót zgodnie z dokumentacją, przepisami prawa budowlanego oraz harmonogramem; Kierowanie pracą podległych sił własnych i podwykonawców oraz kontrola i koordynacja...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja transportów intermodalnych dla potrzeb zakładów produkcyjnych Kronospan; Odpowiedzialność za transport surowca do produkcji oraz wyrobów gotowych do klienta; Koordynacja transportów krajowych (50%) i exportowych na...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
MIEJSCE PRACY: DELEGACJE NA TERENIE EUROPY Twoje zadania: Prowadzenie i organizacja pracy zespołu elektryków, Dbanie o czasowe wywiązywanie się z zadań, Dbanie o bezpieczeństwo pracy, Dostarczanie narzędzi i materiałów dla zespołu, Osiąganie postawionych celów.