Nasz Klient, międzynarodowy producent i dostawca kreatywnych rozwiązań dla produktów spożywczych z sektora FMCG, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Kandydatów na stanowisko:
CLIENT SERVICE MANAGER (FMCG)
Nr ref.: CSM/01/Strategic Clients
Opis stanowiska:
- Budowa i rozwój długofalowych relacji z Klientami (wiodące marki spożywcze)
- Rozwój portfela zamówień i briefowanie potrzeb Klienta
- Kompleksowe zarządzanie projektami (definiowanie, nadzór nad przebiegiem, dobór zasobów, optymalizacja procesów, ewaluacja)
- Przygotowywanie ofert zgodnie z oczekiwaniami i standardami Klientów
- Bieżąca współpraca z Klientami na poziomie operacyjnym (wdrażanie rozwiązań, planowanie, realizacja zamówień i dostaw)
- Analiza potrzeb Klientów i monitoring rynku FMCG
- Dbałość o wysokie standardy świadczonych usług
Oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów o profilu marketingowym, sprzedażowym lub logistycznym w sektorze FMCG (pożądany segment: produkty spożywcze)
- Wykształcenie wyższe (zarządzanie, marketing, sprzedaż, logistyka lub ich pochodne)
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i budowania relacji z Klientami
- Dynamizm i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
- Ukierunkowanie na sukces i silna motywacja do osiągania celów biznesowych
- Wysoka kultury osobista i etyka
- Pasja i profesjonalne podejście do pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Udział w innowacyjnych projektach dla międzynarodowych koncernów
- Szeroką perspektywę i samodzielność działania w ramach prowadzonych projektów
- Szkolenia oraz niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego