Najnowsze oferty pracy

  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Pracownik ds. informacji naukowo-technicznej​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Administracyjnych Dolnośląskie
Client Service Delivery Administrator with German

Client Service Delivery Administrator with German

Aon
dolnośląskie
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
257 dni temu
Client Service Delivery Administrator with German
woj. dolnośląskie
The main activities include preparing renewal documents, analyzing membership data, performing calculations, preparing different kinds of reports and making conclusions.
As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating and verifying the data as well as interacting directly with the Irish team in order to deliver the best solutions available on the market.
Our office is located in Cracow and in this role we offer a hybrid working arrangement (1-2 days per week at the office).
What the day will look like 
  • You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market.
  • You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team.
  • You’ll be working on and preparing reports concerning the current insurance market and processing documentation related to the chosen policies.
How this opportunity is different

You’ll work with experienced professionals from the area of insurance and cooperate within the team which values inclusiveness, integrity and dedication. If you feel that this position is for you but don’t have experience in insurance market, do not worry - we’ll provide you with the knowledge and skills necessary to feel effective, and comfortable in the position. 

 

Skills and experience that will lead to success
  • Up to 6 months of experience in a similar role is useful, but we're much more interested in how quickly you can learn new skills.
  • Good English and German – at least B2+ (on the CEFR scale) because you'll be using those languages every day when contacting others.
  • Good Excel skills – at least at an intermediate level because it's a key working tool for processing insurance data.
  • Attention to details - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace.
  • A bachelor's or master's degree in Economic, Finance or Math would be useful, but is not crucial.

 

How we support our colleagues
 
In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognize that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working! 
 
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.  
We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law. Please contact us to request an accommodation.
 
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.   
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. majątku

    PKO Bank Polski   Wrocław, Robotnicza 42    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:będziesz zajmować się zadaniami związanymi z gospodarowaniem składnikami majątkowymi (tj. środki trwałe, drobny inwentarz oraz składniki niskocenne) oraz obiegiem dokumentów związanych z tym procesem, korzystasz z aplikacji GSM,znakujesz składniki,...
  • Pracownik ds. informacji naukowo-technicznej​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   dolnośląskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Specjalista ds. Zarządzania Centrum Handlowym

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania; Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych; Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi: tworzenie raportów, monitorowanie...
  • Specjalista ds. Archiwizacji i Kadr

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: kontrola poprawności przygotowania oraz przyjmowanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, wypożyczanie akt z archiwum, przygotowywanie akt do brakowania, prowadzenie ewidencji oraz dbałość o porządek, archiwizacja dokumentów, prowadzenie spraw związanych z...