iProspect jest wiodącą agencją performance marketingu na świecie. Na co dzień wspieramy Klientów – liderów sektora e-commerce oraz tradycyjnych przedsiębiorstw na całym świecie - w planowaniu, wdrażaniu i optymalizowaniu działań marketingowych w Internecie. Jesteśmy innowacyjną firmą, śledzimy trendy i wykorzystujemy je w codziennej pracy.
Jesteśmy częścią Dentsu Aegis Network – grupy zrzeszającej światowej klasy agencje, zachowując jednocześnie przyjazne środowisko pracy.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Client Relationship Specialist / PM
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- Project management wielokanałowej kampanii online pod realizację celów biznesowych klienta
- Proaktywny upsell i cross-sell – zgodnie z potrzebami biznesowymi klienta
- Koordynowanie pracy zespołu specjalistów (SEM, SEO, Display/ Mailing, Afiliacja, CRM, grafika etc.)
- Wykorzystywanie najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami
- Stałe poszerzanie wiedzy na temat branży klienta i działań konkurencji
- Budowanie relacji z klientami – pełnienie funkcji partnera i doradcy w wyborze rozwiązań oraz w rozwiązywaniu problemów
- Rozliczanie projektów
- Raportowanie wyników kampanii, analiza danych, wyciąganie wniosków i przedstawianie rekomendacji
- Przygotowywanie prezentacji podsumowujących przeprowadzone działania
- Udział w przetargach, pomoc w przygotowaniu prezentacji sprzedażowych
Wymagania:
- Znajomość metodyk zarządzania projektami i umiejętność ich zastosowania w praktyce
- Umiejętność koordynacji prac zespołu tworzonego z osób należących do różnych działów Firmy
- Proaktywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Nastawienie na sprzedaż / osiąganie założonych KPI
- Znajomość działania wszystkich kanałów w performance marketingu (SEM, SEO, Mailing/ Display, Affiliate, CRM), a także ich wpływu na cele biznesowe Klienta - odpowiedzialność za dowożone wyniki KPI i cele biznesowe
- Mile widziana zaawansowana znajomość Google Analytics, DoubleClick Manager i innych narzędzi analitycznych
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii wielokanałowej i raportowanie bezpośrednio do klienta lub doświadczenie w pracy po stronie Klienta w dziale marketingu online – min. 2 lata
- Rozumienie działania modelów atrybucji, umiejętność opracowania strategii remarketingowych
- Umiejętność wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji i optymalizacji kampanii
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) – obeznanie w formułach, znajomość tabel przestawnych, umiejętność estetycznego prezentowania danych
- Znajomość języka angielskiego – min. poziom C1, biegła znajomość języka polskiego
W zamian oferujemy:
- Pracę w niesamowitej atmosferze, którą tworzy młody, dynamicznie rozwijający się zespół
- Szybki rozwój zawodowy (szkolenia, przejrzyste ścieżki karier)
- Możliwość nauki poprzez pracę z najlepszymi ekspertami na rynku, co potwierdzają nagrody: GOMC 2009, 2011, 2012, Effie 2013
- Możliwość budowania kampanii dla największych polskich i zagranicznych marek
- Atrakcyjny pakiet benefitów (pakiet sportowy, opieka medyczna)
- Bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze (siłownia, stołówka, daycare i wiele innych)