Dołącz do najlepszych!
Zortrax jest uznanym na świecie producentem profesjonalnych drukarek 3D, które sprzedawane są do kilkudziesięciu krajów świata na sześciu kontynentach. Dynamiczny rozwój firmy jest możliwy, ponieważ Zortrax tworzony jest przez zespół profesjonalistów z bardzo wielu dziedzin, którzy każdego dnia pracują na globalny sukces marki. Obecnie w naszym biurze w Polsce pracuje prawie 120 osób.
Jako Channel Marketing Coordinator będziesz odpowiadać za przygotowywanie i implementację strategii aktywności marketingowych dla naszych Partnerów sprzedażowych, na poziomie wholesale i retail, działających w ponad 40 krajach na świecie.
Podejmij wyzwanie i dołącz do drużyny Zortraksa
- Nadzór nad realizacją budżetu marketingowego przeznaczonego na wsparcie Partnerów
- Produkcja materiałów marketingowych i targowych takich jak katalogi produktowe, gadżety reklamowe, systemów ekspozycyjnych na targi; utrzymanie odpowiednich stocków materiałów i nadzór nad ich dystrybucją
- Przygotowywanie ofert i materiałów edukacyjnych (umowy, prezentacje) dotyczących współpracy marketingowej z Partnerami
- Przygotowywanie i realizacja strategii bieżącej komunikacji marki z Partnerami (channel newsletter, webinaria)
- Nadzór nad utrzymaniem i rozwojem platformy sprzedażowej dla Partnerów
- Przygotowywanie planów udziału Partnerów w targach branżowych, nadzór nad realizacją harmonogramu
- Ścisła współpraca z Key Account Managerami w zakresie strategii i taktyki postępowania na danych rynkach
- Koordynacja działań na linii sprzedaż - marketing w zakresie obsługi poszczególnych rynków
- Współpraca z Partnerami w zakresie aktywności public relations i content marketingowych, np. case studies, dystrybucja informacji prasowych
- Doświadczenie w dziedzinie channel marketingu
- Min. 3 lata doświadczenia w dziale marketingu lub sprzedaży, w organizacji posiadającej rozbudowaną sieć dystrybucyjną
- Doświadczenie w sprzedaży/marketingu produktów B2B lub produktów premium B2C
- Znajomość technik sprzedaży, systemów budowania sieci dystrybucji
- Znajomość zasad i trendów w nowoczesnym marketingu B2B
- Doświadczenie w obszarze digital marketingu
- Doświadczenie w międzynarodowej organizacji lub startupie działającym na globalną skalę
- Doświadczenie z zakresu zarządzania projektami i procesami
- Język angielski płynnie w mowie i piśmie, znajomość dodatkowego języka obcego będzie atutem
- Doświadczenie w tworzeniu anglojęzycznego contentu marketingowego / sprzedażowego
- Umiejętność w zakresie podstawowej obróbki graficznej, niezbędnej do tworzenia newsletterów, ofert itd.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, oparty częściowo o realizację targetów sprzedażowych
- Duże możliwości rozwoju, krótką ścieżkę decyzyjną
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Rozwój w przyszłościowej branży additive manufacturing