MasterHR to wieloletnia wiedza naszego Zespołu Doradców w zakresie rozwoju personalnego i rekrutacji. Naszą misją jest wspieranie i pomoc w budowaniu oraz rozwijaniu firm poprzez dobór najlepszych pracowników o określonych kompetencjach i predyspozycjach zawodowych.
Dla naszego francuskiego klienta - wizualnej agencji merchandisingowej, specjalizującej się w tworzeniu scenografii i dekoracji, które pozwalają luksusowym markom wyróżnić ich wizerunek i wyeksponować produkty, poszukujemy najlepszego kandydata/ki na stanowisko:
CEE Sourcing & Quality Manager
Lokation: Szczecin
Nr ref.: 2020/05/SQM
Zadania:
- Poszukiwanie dostawców i podwykonawców poprzez monitoring techniczny rynku, zgodnie z potrzebami firmy, powtarzającymi się, jak i specjalnymi,
- Badanie, analiza i synteza rynku oraz możliwości produkcyjnych podwykonawców, analiza trendów, nowych procesów i produktów,
- Studiowanie ofert i ewaluacja potencjalnych dostawców i podwykonawców,
- Uzgadnianie warunków współpracy z dostawcami materiałów i usług, prowadzenie negocjacji cenowych,
- Koordynowanie działań i realizacji projektów, udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej i technicznej,
- Ustalanie i uzgadnianie harmonogramów działań wraz z zespołem firmy, jak i z dostawcami,
- Nadzorowanie projektu na wszystkich jego etapach: prototypowanie, kontrola jakości produkcji w toku i wysyłka,
- Audytowanie, przeprowadzanie ocen okresowych projektów, dostawców, sugerowanie ulepszeń i rozwiązań,
- Monitoring postępu produkcji i dotrzymywanie terminów, względem klientów wewnętrznych i końcowych,
- Podejmowanie decyzji, arbitraż odnośnie wszelkich ustępstw w odniesieniu do jakości / kosztów / terminów,
- Dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, informacjami z pozostałymi członkami zespołu firmy.
Wymagania i pożądane umiejętności:
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, techniczno-handlowe,
- Biegła znajomość języka angielskiego (Business English, poziom CAE), umożliwiająca prowadzenie merytorycznych dyskusji na tematy techniczne,
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale produkcji lub kontroli jakości, znajomość procesów produkcyjnych/technologicznych,
- Umiejętność czytania, interpretowania dokumentacji i rysunków technicznych w stopniu pozwalającym na prowadzenie dialogu dotyczącego wykonania żądanych detali z dostawcami,
- Kompetencje z zakresu zarządzania projektami, ocena ryzyka, negocjowanie cross culture, zdolność analitycznego myślenia, doskonała komunikacja,
- Wiedza z zakresu zakupów będzie dodatkowym atutem,
- Mile widziana znajomość dodatkowego języka krajów Europy Wschodniej w stopniu komunikatywnym,
- Mile widziane doświadczenie w biurze projektowym, usługach handlowych, sprzedaży produktów: POS, display,
- Gotowość do odbywania wielu podróży służbowych w kraju i zagranicą.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, której klientami są największe luksusowe firmy produkujące odzież, zegarki i biżuterię,
- Pracę w dynamicznym, skoncentrowanym na celu i zadowoleniu klienta, zespole,
- Współpracę na warunkach B2B,
- Autonomię i samodzielność w działaniu, przy jednoczesnym wsparciu działań operacyjnych,
- Realne szanse na rozwój zawodowy, osobisty, poprzez międzynarodową współpracę i udział w atrakcyjnych projektach.