- planowanie strategiczne w ramach opiekowanej kategorii produktów, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja,
- współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: sprzedaż, logistyka, dział prawny, kontroling,
- praca z cyklem życia produktu w kategorii (decyzje dot. nowości, analiza wyników nowości po 6mies, planowanie portfolio sezonowego wraz z dz. Kupieckim),
- śledzenie na bieżąco wyników sprzedaży i marżowości kategorii,
- kontrola wyników vs założenia, bieżąca reakcja i stosowna korekta założeń kategoryzacyjnych dla całości asortymentu,
- analiza parametrów wynikowych produktów w opiekowanej kategorii ( np. średnia cena sprzedaży/zakupu, średni zapas, stock days),
- decyzje na temat wprowadzania nowych produktów oraz śledzenie trendów rynkowych,
- poprawa marży wynikająca z podjętych działań w zakresie zarządzania asortymentem.
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zarządzaniu kategoriami z odpowiedzialnością za budżet (mile widziane w asortymencie farmaceutycznym lub drogeryjnym),
- znajomość procesów zakupowych, wiedza z zakresu marketingu,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres,
- samodzielność i skuteczność w działaniu,
- umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy,
- umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działowej.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- realny wkład w budowanie strategii biznesowej.
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- dostęp do platformy językowej e-Tutor,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- obecność trenera wewnętrznego,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
- możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!