Mars Polska jest częścią międzynarodowej rodzinnej firmy MARS, Inc, obecnej w 74 krajach i generującej obroty powyżej 33 mld USD rocznie. Nasze kultowe marki to m.in.: M&M’s®, Snickers®, Mars®, Milky Way®, Pedigree®, Whiskas®, Uncle Ben’s®.
Zatrudniamy ponad 75 000 Współpracowników na całym świecie w sześciu segmentach: Karma dla zwierząt, Czekolada, Dania Gotowe, Napoje, Wrigley oraz Symbioscience. To, co nas wyróżnia to wyjątkowa kultura organizacyjna, nastawienie na ludzi i ich dalszy rozwój.
Mars Polska to pierwsza 10–tka badania „Pracodawca roku” AIESEC (1. miejsce w sektorze FMCG), Pierwsza 15–stka badania Idealny pracodawca Universum, 1. miejsce w kategorii FMCG w badaniu Najbardziej pożądany pracodawca wśród specjalistów i managerów Antal International, Great Place to Work 2015.
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
Category Manager
w segmencie Karmy dla Zwierząt
w segmencie Karmy dla Zwierząt
Miejsce pracy: Warszawa
Cel stanowiska:
Dostarczanie firmie Mars Polska przewagi konkurencyjnej poprzez projekty zarządzania kategorią z sukcesem prowadzone u kluczowych partnerów handlowych. Analiza i proaktywny wpływ na budowanie optymalnego portfolio produktów Mars Polska u kluczowych partnerów handlowych we współpracy z zespołami cross-funkcjonalnymi. Poszukiwanie kluczowych czynników wzrostu kategorii dla zwierząt bazując na zaawansowanej ekspertyzie z zakresu kategorii, klienta i shoppera oraz poszukiwaniu wiedzy na temat kupujących w innych kategoriach i rynkach.
Główne zadania:
- Odpowiedzialność za współtworzenie i realizację strategii zarządzania kategorią w segmencie pokarmów dla zwierząt
- Proaktywne prowadzenie projektów zarządzania kategorią w ramach całorocznego cyklu oraz bezpośrednie negocjowanie rekomendowanych rozwiązań z osobami decyzyjnymi po stronie klienta
- Ustalanie i osiąganie celów dystrybucyjnych dla portfolio produktowego
- Tworzenie atrakcyjnej perspektywy dla rozwoju kategorii na podstawie analiz danych rynkowych, klienckich, badań shoppera oraz ekspertyzy
- Zaangażowanie klientów w wizję kategorii oraz budowanie rekomendacji portfolio Mars oraz inicjatyw fizycznej dostępności w oparciu o wizję kategorii
- Dzielenie się ekspertyzą wewnątrz organizacji
Nasze oczekiwania względem kandydatów to:
- Wykształcenie wyższe
- Ogólna wiedza ekonomiczna i finansowa, dobra znajomość rynku i branży FMCG w szczególności struktury rynku detalicznego w Polsce
- Potwierdzona doświadczeniami wiedza funkcjonalna z obszaru zarządzania kategorią – min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze Zarządzania Kategorią lub doświadczenia po stronie klienta (retail)
- Doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem
- Rozumienie zachowań konsumenta i shoppera, znajomość zagadnień z obszaru fizycznej dostępności produktów
- Umiejętność budowania rekomendacji wraz z prezentowaniem i negocjowanie
- Dążenie do osiągania rezultatów
- Rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole, ze szczególnym naciskiem na zespoły cross-funkcjonalne
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Power Point – poziom zaawansowany)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Nastawienie na rozwój osobisty i zawodowy