HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
Nasz Klient - międzynarodowa firma z branży Retail poszukuje osoby na stanowisko:
Category Manager - Fish
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Rozwój koncepcji sprzedaży ryb świeżych
- Wprowadzanie w życie strategii handlowej przez wdrażanie i kontrolę działań z zakresu komunikacji i operacji handlowych wg. obowiązujących standardów,
- Kontrola i zarządzanie kategorią rybną, dostosowanie asortymentu do potrzeb i oczekiwań Klientów
- Tworzenie strategii i nadzór nad merchandisingiem,
- Utrzymywanie standardów firmy w zakresie obsługi klienta,
- Działania bezpośrednie mające na celu maksymalizację dochodowości sklepów oraz zwiększenie satysfakcji Klientów.
- Regularne nadzorowanie każdego sklepu w celu zapewnienia poprawności sprzedaży oraz raportów dot. zapasów oraz w celu zapewnienia zgodności ze standardami spółki w zakresie wizerunku sklepów, sprzętu oraz procedurami działań sklepów i bezpieczeństwem
- Opracowanie prognoz dotyczących sprzedaży i kosztów, monitorowanie wyników ekonomicznych oraz podejmowanie działań naprawczych mających na celu osiągnięcie oczekiwanych rezultatów.
- Ocena pojawiających się trendów konkurencyjności oraz badanie możliwości ich potencjalnego wdrożenia w celu poprawy pozycji na rynku spółki
- Przekazywanie informacji zwrotnych oraz wsparcie marketingowe w zakresie wszystkich programów w celu poprawy pozycji spółki na rynku.
- Rozwój/wdrożenie procesów działania sklepów.
- Bezpośrednia współpraca z działem operacyjnym
Wymagania:
- Doświadczenie w sieci sklepów wielkopowierzchniowych
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny
- Wyższe wykształcenie, najchętniej o profilu handlowym lub ekonomicznym
- Umiejętność szybkiego reagowania w warunkach wysokiej konkurencji
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
- Kreatywność, zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy z planami sprzedażowymi
- Znajomość najwyższych standardów handlowych
- Umiejętność budowania dobrych relacji międzyludzkich, zdolności przywódcze i negocjacyjne
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Samochód służbowy
- Karta Benefit Multisport
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon itp.)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji. (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dz. Ustaw nr 133 poz. 883)