Category Management Specialist
Warszawa
PSKF16477
Nasz Klient to jedna z największych międzynarodowych organizacji FMCG, która jest liderem w kilku kategoriach kosmetycznych i chemicznych. W związku z rozwojem działu, poszukujemy kandydatów na stanowisko Category Management Specialist, który wzmocni dział Category Managementu.
Opis stanowiska / Job description:
- Budowa, rekomendacja oraz wdrożenie strategii działu Category Management,
- Koordynacja projektów związanych z zarządzaniem kategorią (budowanie planogramów, przygotowywanie rekomendacji dla Klientów, planów promocyjnych),
- Rozwój umiejętności Zarządzania Kategorią (metodologia, specjalistyczne oprogramowanie, badania konsumenckie),
- Bliska kooperacja z działem Key Account Management w ramach poszczególnych projektów,
- Analiza danych rynkowych (sprzedaż, udziały ) oraz danych klienckich,
- Koordynacja działań związanych z wprowadzaniem nowych produktów do sieci,
- Analiza efektywności wprowadzanych projektów,
- Koordynacja projektów związanych z zarządzaniem kategorią (budowanie planogramów, przygotowywanie rekomendacji dla Klientów, planów promocyjnych),
- Rozwój umiejętności Zarządzania Kategorią (metodologia, specjalistyczne oprogramowanie, badania konsumenckie),
- Bliska kooperacja z działem Key Account Management w ramach poszczególnych projektów,
- Analiza danych rynkowych (sprzedaż, udziały ) oraz danych klienckich,
- Koordynacja działań związanych z wprowadzaniem nowych produktów do sieci,
- Analiza efektywności wprowadzanych projektów,
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe w obszarze Analizy Danych,
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z sektora FMCG lub w agencji badań rynkowych,
- Zdolność analizowania danych i trendów rynkowych oraz tworzenia odpowiednich rekomendacji w oparciu o Nielsen i Dunnhumby,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, MS Access będzie dodatkowym atutem,
- Wysokie umiejętności analityczne i prezentacyjne,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z sektora FMCG lub w agencji badań rynkowych,
- Zdolność analizowania danych i trendów rynkowych oraz tworzenia odpowiednich rekomendacji w oparciu o Nielsen i Dunnhumby,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, MS Access będzie dodatkowym atutem,
- Wysokie umiejętności analityczne i prezentacyjne,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Jak aplikować / How to apply: