Najnowsze oferty pracy

  • Claims Services Processing Specialist / Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Aon is in the business of better decisions At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed....
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Obsługa infolinii telefonicznej w celu udzielania wyczerpujących informacji o ofercie ubezpieczeniowej naszego partnera. Prowadzenie korespondencji pisemnej z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów. Sprzedaż i promocja...
  • Specjalista ds. warunków kontraktowych i roszczeń / administracja roszczeń / obsługi kontraktów budowlanych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres kluczowych obowiązków: Analiza dokumentów kontraktowych celem opracowania roszczenia do kontrahenta lub odpowiedzi na roszczenia kontrahentów; Opracowanie wniosków o zmianę umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy lub zwiększenie wynagrodzenia umownego; Opracowywania odpowiedzi na...
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
Zobacz więcej ofert pracy

Cash Reconciliation Specialist

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3624 dni temu

Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 3000 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Cash Reconciliation Specialist

Place of work: Kraków

Ref. no CR/Spec/KRK

Position purpose

We are looking for candidates to join a new team that will be responsible for reconciliation of the claims the vendors have submitted to outstanding invoices to the records of AP liability account.  Team members should be able to work independently and have strong research and analytical skills.   Team will be working directly with audit and debts restructure consultants as well as vendors and Supply Chain to determine the correct payments to be made.   Estimated 4,000 vendors and 20,000 invoices to be researched and resolved during 2015.

Main accountabilities
  • Claims reconciliation
  • Reports preparation (including ad hoc reporting)
  • Close interaction with Client, vendors and Supply Chain
  • Customers query resolution (calls, e-mails)
  • Maintaining good relationship and collaborating with Client and other departments  in order to resolve the issues effectively
Candidate’s profile
  • Team player with a mind attuned to detail
  • Open-minded and positive with good communication skills
  • Strong analytical skills
  • Proactive attitude and innovative approach
  • Ability to deliver results within deadline 
Requirements
  • Very good knowledge of English
  • Around 2 years of professional experience in Finance& Accounting or Reporting area
  • Ability to work minimum of 40% US hours (14.30-23.00)
  • Very good analytical skills and a structured way of working with a client focus
  • Advanced knowledge of MS Office, proficient with MS Excel
  • Ability to take own initiatives and to think outside the box
  • VBA and SQL basics would be considered an advantage 
What we offer
  • Professional development in a dynamic, growing business
  • Competitive salary with attractive benefit package
  • Free private medical care
  • Flex benefits
  • Additional life insurance
  • Participation in prestigious international projects
  • Excellent working atmosphere
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws2002, No. 101, item. 926 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data processing might include voice recording. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it”

Please include following statement in your application:

"I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection August 1997, Journal of Laws 2002, No. 101, item. 926 with further amendments).I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA."

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.

 

Podobne oferty

  • Claims Services Processing Specialist / Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Aon is in the business of better decisions At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed....
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Obsługa infolinii telefonicznej w celu udzielania wyczerpujących informacji o ofercie ubezpieczeniowej naszego partnera. Prowadzenie korespondencji pisemnej z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów. Sprzedaż i promocja...
  • Specjalista ds. warunków kontraktowych i roszczeń / administracja roszczeń / obsługi kontraktów budowlanych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres kluczowych obowiązków: Analiza dokumentów kontraktowych celem opracowania roszczenia do kontrahenta lub odpowiedzi na roszczenia kontrahentów; Opracowanie wniosków o zmianę umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy lub zwiększenie wynagrodzenia umownego; Opracowywania odpowiedzi na...
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....