• Wykonywanie codziennych czynności z zakresu zarządzania budżetem; m.in.: alokacja środków pieniężnych, płatności wewnątrz firmy, wyciągi bankowe;
• Rzetelne i terminowe wykonywanie codziennych czynności związanych z przyjmowaniem wpłat gotówkowych;
• Wykonywanie płatności: dziennych, tygodniowych i ad-hoc;
• Badanie i rozwiązywanie rozbieżności w płatnościach klienta: brak płatności, opóźniona płatność oraz inne nieścisłości;
• Monitorowanie kont gotówkowych oraz przygotowywanie tygodniowych wyciągów;
• Ścisła współpraca z innymi działami księgowości;
• Udział w Knowledge Transfer Of Cash;
• Przygotowywanie dokumentacji procesu.
• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Finanse i Rachunkowość lub Ekonomia;
• Znajomość księgowych procesów i kontrolowania środków pieniężnych;
• Silne zdolności analityczne oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
• Umiejętność korzystania z komputera oraz aplikacji internetowych;
• Biegłość w korzystaniu z systemu Oracle będzie dodatkowym atutem;
• Gotowość do podróży służbowych;
• Biegła znajomość j. angielskiego jest warunkiem koniecznym. Znajomość j. francuskiego będzie poważnym atutem.
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.