Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Car Fleet Administrator
Miejsce pracy/Location: Bielsko-Biała
Nr ref.: DEDB04310
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Jesteś zainteresowany pracą w dużej firmie motoryzacyjnej? To aplikuj! Naszym klientem jest wiodąca międzynarodowa firma produkująca części samochodowe, której klientami są znani producenci światowych marek samochodowych. Firma oferuje rozwiązania na najwyższym poziomie, jednocześnie dbając o satysfakcję i rozwój zawodowy swoich pracowników.
W związku z rozwojem dla ww. klienta poszukujemy ambitne osoby, które chciałyby się rozwijać
w ciekawym, międzynarodowym i dynamicznym środowisku na stanowisku Administratora Floty Samochodowej. Osoba pracująca na tej pozycji będzie w całości odpowiadać za kontakt z dedykowanym krajem (Niemcy), w tym rejestrowanie, kodowanie i sprawdzanie zgłoszeń w systemie informatycznym, sprawdzanie faktur, rejestrowanie i raportowanie niezgodności występujących w trakcie realizacji zlecenia, nadzór nad stanem technicznym pojazdów oraz prowadzenie gospodarki magazynowej. Ponadto odpowiedzialna będzie za dalsze działania administracyjne – zamawianie kart paliwowych, rejestrację ubezpieczeń, zarządzanie umowami/dokumentami a w przypadku konieczności za tworzenie raportów i statystyk finansowych.
W związku z rozwojem dla ww. klienta poszukujemy ambitne osoby, które chciałyby się rozwijać
w ciekawym, międzynarodowym i dynamicznym środowisku na stanowisku Administratora Floty Samochodowej. Osoba pracująca na tej pozycji będzie w całości odpowiadać za kontakt z dedykowanym krajem (Niemcy), w tym rejestrowanie, kodowanie i sprawdzanie zgłoszeń w systemie informatycznym, sprawdzanie faktur, rejestrowanie i raportowanie niezgodności występujących w trakcie realizacji zlecenia, nadzór nad stanem technicznym pojazdów oraz prowadzenie gospodarki magazynowej. Ponadto odpowiedzialna będzie za dalsze działania administracyjne – zamawianie kart paliwowych, rejestrację ubezpieczeń, zarządzanie umowami/dokumentami a w przypadku konieczności za tworzenie raportów i statystyk finansowych.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
• Płynną znajomość języka niemieckiego, znajomość języka angielskiego będzie plusem
• Znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
• Doświadczenie w międzynarodowym środowisku – na studiach lub w pracy
• Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
• Aktywność, zaangażowanie, sumienność, cierpliwość
• Uwagę do szczegółów
• Umiejętne zarządzanie czasem oraz odporność na stres
• Znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
• Doświadczenie w międzynarodowym środowisku – na studiach lub w pracy
• Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
• Aktywność, zaangażowanie, sumienność, cierpliwość
• Uwagę do szczegółów
• Umiejętne zarządzanie czasem oraz odporność na stres
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
• Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet socjalny
• Stabilne zatrudnienie w bardzo intensywnie rozwijającej się organizacji
• Motywującą, interesującą, stawiającą ambitne wyzwania pracę
• Możliwość rozwoju oraz doskonalenia kwalifikacji, szkolenia
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
• Stabilne zatrudnienie w bardzo intensywnie rozwijającej się organizacji
• Motywującą, interesującą, stawiającą ambitne wyzwania pracę
• Możliwość rozwoju oraz doskonalenia kwalifikacji, szkolenia