Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z rodzinnymi wartościami (firma FMCG z branży spożywczej), zlokalizowanej w Warszawie, poszukujemy obecnie:
CAPEX Buyer
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Wdrażanie działań optymalizacyjnych do prowadzonych procesów zakupowych,
- Nadzór oraz raportowanie statusów przetargów i zarządzanie ryzykiem w projektach inwestycyjnych - mapa przetargów,
- Zapewnienie realizacji wydatków CAPEX, OPEX,
- Negocjacje warunków zakupu na podstawie dostępnego budżetu i określonego biznesplanu,
- Przestrzeganie i realizowanie zasad polityki zakupowej w projektach inwestycyjnych,
- Raportowanie osiąganych wyników w procesach zakupowych (oszczędności),
- Udział w realizacji projektów strategicznych w organizacji,
- Analiza rynku i rozbudowa bazy dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z preferowanymi dostawcami,
- Tworzenie i proponowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.
Profil:
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji i w obszarze zakupów technicznych (MRO – Maintenace Repair Operations),
- Doświadczenie w pracy w obszarze łańcucha dostaw min. 3 lata,
- Doskonała znajomość procesów i narzędzi zakupowych,
- Znajomość funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjnego,
- Umiejętność zarządzania projektami i oceną ryzyka biznesowego,
- Znajomość trendów biznesowych w obszarze CAPEX,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość systemu SAP, EXCEL, WORD, POWER POINT.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt na 15 miesięcy,
- Atrakcyjny system premiowy,
- Pracę w dużej dynamicznie rozwijające się firmie,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Przyjazną atmosferę w pracy,
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Liczne benefity pozapłacowe, m.in. zniżki na produkty, opiekę medyczną, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie.