Ogłoszenie numer: 4909526, z dnia 2021-06-28
Selectivv to agencja digital marketingowa, obsługująca wiele systemów DSP. Specjalizujemy się w precyzyjnej reklamie mobilnej opartej na big data. Dla naszych klientów realizujemy kampanie efektywnościowe i wizerunkowe, używając reklam display, natywnych, social i innych. Dysponujemy również możliwościami badawczymi opartymi na monitoringu zachowań użytkowników mobile, badaniach deklaratywnych i innych, szczegółowych analizach. Dzięki użyciu autorskiej platformy zbierania i procesowania danych DMP nasze kampanie są skuteczne, a działania badawcze kompleksowe.
Więcej o nas : selectivv.com
Campaign Manager - Traffic Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- realizacja oraz optymalizacja kampanii programmatic /RTB (CPM, CPC, CPL, CPI),
- prowadzenie kampanii reklamowych przy użyciu różnych platform zakupowych DSP m.in. w Adform oraz DV360,
- bieżąca analiza wyników i optymalizacja kampanii na podstawie danych,
- raportowanie i podsumowywanie wyników prowadzonych kampanii,
- stała współpraca oraz kontakt z działem sprzedaży na potrzeby realizacji kampanii,
- stały kontakt z klientem w kwestiach technicznych i merytorycznych.
Wymagania
- konieczne doświadczenie w pracy z platformami DSP (lub adserverami),
- doświadczenie w Google Analytics oraz Google Tag Manager,
- silne nastawienie na osiąganie celów klientów, skłonność do testowania nowych rozwiązań,
- analityczne myślenie i zaawansowana umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętności budowania i umacniania relacji z klientami,
- doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii efektywnościowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (preferowane C1, minimum B2),
mile widziana podstawowa znajomość html, css.
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- miejsce pracy Saska Kępa /Warszawa – praca w biurze,
- fascynującą pracę w prężnie rozwijającej się branży,
- partnerską atmosferę pracy w młodym zespole,
- możliwość rozwoju, stałe wzbogacanie umiejętności.