Dbamy o Twoje zaufanie
Firma Cardif, wchodząca w skład międzynarodowej grupy finansowej BNP PARIBAS, jest liderem w dziedzinie ubezpieczeń kredytobiorców, czyli bancassurance i jej twórcą we Francji. Cardif ubezpiecza 50 milionów osób na trzech kontynentach. Do grupy kapitałowej BNP Paribas w Polsce należą następujące spółki: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce, Cardif Services Sp. z o.o., BNP Paribas Bank Polska S.A., OFE Pocztylion oraz PAUF S.A.
We wrześniu 2007 roku Cardif otworzył w Łodzi własne call center, które dedykowane jest do sprzedaży produktów finansowych. Łącznie ponad 200 naszych dynamicznych telemarketerów sprzedaje ubezpieczenia przez telefon klientom naszych partnerów bankowych - wiodące banki na rynku polskim. Działamy w lokalizacji przy ulicy Łąkowej 11 (Tower Building).
Jako właściciele call center jesteśmy niezależni i elastyczni. Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobywania doświadczenia w zakresie ubezpieczeń.
Nasze call center to wyjątkowe miejsce pracy!
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Zadania:
- Celem stanowiska jest realizacja zadań Call Center zgodnie z założonymi planami, budżetem oraz KPI wyznaczonymi przez firmę,
- Odpowiedzialność za wyniki finansowe Call Center poprzez utrzymanie efektywności oraz rentowności prowadzonych projektów na wyznaczonym poziomie,
- Monitorowanie i zarządzanie pracą Kierowników Zespołów funkcjonujących w ramach Call Center,
- Zarządzanie powierzchnią Call Center, w szczególności pod kątem optymalnego wykorzystania stanowisk telemarketerskich oraz pozostałej powierzchni biurowej.
- Zarządzanie pracą Działu Kontroli Jakości pod kątem zachowania najwyższych standardów jakościowych w procesie sprzedaży telefonicznej,
- Bieżąca współpraca z Działem IT pod kątem optymalizacji procesów teleinformatycznych Call Center,
- Współpraca z Działem HR w zakresie zapewnienia właściwych zasobów do realizacji wyznaczonych celów,
- Przygotowywanie raportów oraz analiz zarządczych,
- Opracowanie planów rozwojowych na podstawie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Utrzymywanie wysokich standardów jakościowych sprzedaży,
- Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację polityki szkoleń Telemarketerów oraz wdrożenie systemów motywacyjnych,
- Ustalanie KPI dla podległych zespołów Telemarketerów w celu realizacji zakładanego celu sprzedażowego Call Center.
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu Call Center (warunek konieczny),
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, finanse, ubezpieczenia),
- Znajomość systemów oraz szeroka wiedza dotycząca funkcjonowania Call Center,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym,
- Zdolności analityczne,
- Zdolności organizacyjne oraz inicjatywa.
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznej i rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanej wiedzy i wyników pracy,
- szeroki pakiet dodatkowych świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kurs języka angielskiego, zajęcia sportowe),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.