Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

Cardif Services Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
4043 dni temu

Dbamy o Twoje zaufanie

Firma Cardif, wchodząca w skład międzynarodowej grupy finansowej BNP PARIBAS, jest liderem w dziedzinie ubezpieczeń kredytobiorców, czyli bancassurance i jej twórcą we Francji. Cardif ubezpiecza 50 milionów osób na trzech kontynentach. Do grupy kapitałowej BNP Paribas w Polsce należą następujące spółki: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A., Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce, Cardif Services Sp. z o.o., BNP Paribas Bank Polska S.A., OFE Pocztylion oraz PAUF S.A.

We wrześniu 2007 roku Cardif otworzył w Łodzi własne call center, które dedykowane jest do sprzedaży produktów finansowych. Łącznie ponad 200 naszych dynamicznych telemarketerów sprzedaje ubezpieczenia przez telefon klientom naszych partnerów bankowych - wiodące banki na rynku polskim. Działamy w lokalizacji przy ulicy Łąkowej 11 (Tower Building).
Jako właściciele call center jesteśmy niezależni i elastyczni. Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobywania doświadczenia w zakresie ubezpieczeń.
Nasze call center to wyjątkowe miejsce pracy!

 




Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Call Center Manager

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: CCM/01/2013

Zadania:
  • Celem stanowiska jest realizacja zadań Call Center zgodnie z założonymi planami, budżetem  oraz KPI wyznaczonymi przez firmę,
  • Odpowiedzialność za wyniki finansowe Call Center poprzez  utrzymanie efektywności oraz rentowności prowadzonych projektów na wyznaczonym poziomie,
  • Monitorowanie i zarządzanie pracą Kierowników Zespołów funkcjonujących w ramach Call Center,
  • Zarządzanie powierzchnią Call Center, w szczególności pod kątem optymalnego wykorzystania stanowisk telemarketerskich oraz pozostałej powierzchni biurowej.
  • Zarządzanie pracą Działu Kontroli Jakości pod kątem zachowania najwyższych standardów jakościowych w procesie sprzedaży telefonicznej,
  • Bieżąca współpraca z Działem IT pod kątem optymalizacji procesów teleinformatycznych Call Center,
  • Współpraca z  Działem HR w zakresie zapewnienia właściwych zasobów do realizacji wyznaczonych celów,
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz zarządczych,
  • Opracowanie planów rozwojowych na podstawie wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakościowych sprzedaży,
  • Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację polityki szkoleń Telemarketerów oraz wdrożenie systemów motywacyjnych,
  • Ustalanie KPI dla podległych zespołów Telemarketerów w celu realizacji zakładanego celu sprzedażowego Call Center.
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu Call Center (warunek konieczny),
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, finanse, ubezpieczenia),
  • Znajomość systemów oraz szeroka wiedza dotycząca funkcjonowania Call Center,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym,
  • Zdolności analityczne,
  • Zdolności organizacyjne oraz inicjatywa.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dynamicznej i rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanej wiedzy i wyników pracy,
  • szeroki pakiet dodatkowych świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kurs języka angielskiego, zajęcia sportowe),
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.



Nadesłane dokumenty powinny zawierać następującą klauzulę: "Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Grupę BNP Paribas w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji. Niniejsza zgoda jest ważna, do czasu jej odwołania."
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...