Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Call Center Manager

AUDIT Doradztwo Personalne
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
2151 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Call Center Manager
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center;
  • Wyznaczanie celów, nadzór nad wykonaniem oraz wspieranie zespołu w ich realizacji;
  • Bieżący monitoring wskaźników jakościowych i efektywnościowych;
  • Dbanie o wysoki standard pracy;
  • Wsparcie rozwoju oraz doskonalenie umiejętności pracowników;
  • Inicjowanie i projektowanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu oraz usprawnienie realizowanych procesów;
  • Realizacja wszystkich kontraktowych KPI’s oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym - zarządzanie działem telesprzedaży, telemarketingu lub call center/contact center - warunek konieczny;
  • Zdolności analityczne oraz znajomość specyfiki i narzędzi raportowania efektywności;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • Motywacja do pracy i silna orientacja na realizację celów.
 

Podobne oferty

  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...