HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Engineering & Technology specjalizuje się w rekrutacji profesjonalistów na stanowiska związane z inżynierią i zastosowaniem technologii. Współpracujemy m.in. z dostawcami rozwiązań dla automatyki przemysłowej, elektrotechniki, robotyki, pneumatyki i hydrauliki siłowej. Poszukujemy pracowników dla firm działających w branży motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej, elektroniki użytkowej, produkcji materiałów budowlanych, instalacji wentylacyjnej i grzewczej, systemów sanitarnych oraz tworzyw sztucznych.
Dla naszego Klienta międzynarodowego producenta komponentów elektronicznych poszukujemy osoby, która będzie zarządzać jednostką biznesową na satnowisku:
Business Unit Manager / Operations Manager
województwo: pomorskie
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie zarządzała dedykowanym portfelem klientów w ramach przyjmowania zamówień, tworzenia ofert, określania możliwości produkcyjnych, wdrażania nowych produktów dostosowanych do wymagań klienta.
Kolejny obszar to operacyjna koordynacja działań jednostki biznesowej, zarządzanie grupą menadżerów poszczególnych działów tj. produkcja, jakość, produkt, projekt oraz pośrednio 200-300 osobowym zespołem.
Zakres obowiązków:
1. Zarządzanie produkcją:
- Koordynacja i odpowiedzialność za działania działów operacji -jakość, produkcja, inżynieria, łańcuch dostaw, zarządzania programem dla jednostki gospodarczej
- Bezpośrednie koordynowanie wszystkich działów w celu zapewnienia działań są zgodnych z celami firmy
- Uczestniczenie w procesie planowania strategicznego dla każdego cyklu koniunkturalnego
- Działania operacjo-produkcyjne utrzymujące i usprawniające standardy jakości
- Odpowiedzialność za kontrolę budżetową projektów
- Odpowiedzialność za ciągłe doskonalenie procesów
- Analiza informacji dotyczących dostępności materiału (współpraca z planistami produkcji)
- Krótkoterminowe planowanie produkcji (cykle FAS)
- Ścisła współpraca z pionem Menedżerów, weryfikacja nowych planów produkcyjnych, analiza i informowanie o potencjalnych zagrożeniach związanych z planowaniem, wzrostem sprzedaży i ryzkiem
2. Customer Service:
- Ścisła współpraca z dedykowanymi klientami- praca na budżetach sięgających
40-100mln Euro - Tworzenie ofert i wdrażanie planów działania kompleksowo rozwiązujących problemy klientów
- Codzienna komunikacja z klientami (odbiorcy komponentów elektronicznych)
- Określenie możliwości i opłacalności zapotrzebowania klientów na nowe i istniejące produkty
- Rozwój obecnych klientów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu technicznym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w firmach produkcyjnych
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem menadżerami wysokiego szczebla oraz doświadczenie w kontakcie z klientem mile widziane na stanowisku Plant Managera, Operations Managera, Quality Managera czy Business Unit Managera
- Zdolność analitycznego i logicznego myślenia oraz kreatywnego rozwiązywania problemów
- Charyzma i umiejętności liderskie
- Odporność na stres
- Doskonała organizacja pracy