Najnowsze oferty pracy

  • Analityk ds. kosztów produktów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie przy zamknięciu ksiąg ewidencji materiałowej; Zapewnienie prawidłowego obliczania standardowych kosztów dla wyprodukowania produktów gotowych i półfabrykatów; Aktualizacja danych o standardowych kosztach i danych materiałowych dla różnych lokalizacji firmy i rynków; Realizacja...
  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Wola, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Material Ledger and Product Costing Specialist

    JTI GBS   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What this position is about - Purpose: Serve as a key point of coordination for material ledger and product costing activities across global markets and production sites, ensuring consistency and alignment with corporate policies and schedules. What will you do - Responsibilities: Support Global...
  • Pracownik ds. analiz ekonomiczno-finansowych i sprawozdawczości inwestycyjnej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczno - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej w ujęciu rzeczowo -...
  • Finance Application Support Analyst - German Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Specjalista ds. sprawozdawczości i analiz

    HTH Recruitment   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Udział w procesie sporządzania i raportowania kwartalnych, półrocznych i rocznych jednostkowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg standardów krajowych oraz międzynarodowych; Udział w procesie gromadzenia i raportowania danych niefinansowych (ESG) grupy...
  • Kontroler Finansowy

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: raportowanie danych dla potrzeb spółek z Grupy Medicover, a także uzgodnienie raportowanych danych pomiędzy systemami, sporządzanie analiz finansowych oraz cyklicznych raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, koordynacja...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wyceny ekspozycji kredytowych (data scientist)

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:pracujesz w Departamencie Ryzyka Kredytowego w zespole wyceny ekspozycji kredytowych,projektujesz innowacyjne metody i metodyki kalkulacji odpisów na ryzyko kredytowe oraz wdrażasz je w proces wyceny ekspozycji kredytowych,kalkulujesz poziom odpisów na ryzyko...
Zobacz więcej ofert pracy

Business Support Specialist

JTI GBS
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
910 dni temu

 

We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. In fact, we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from. It’s how we’ve grown to be present in 130 countries.

But our business isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business. 

 

That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI. It is why 87% of employees feel happy working at JTI. And why we’ve been awarded Global Top Employer status, eight years running. 

 

So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea.

 

Business Support Specialist
Location: Warsaw
Nr ref.: 73235
The role:


Business Support Specialist supports Global Supply Chain and Customer Service (GSC&CS) organization and operations.

This SAP Power User role supports team members across the organization and acts as point of contact for any SAP tasks including Logistics, Master Data, O2C and P2P items.

 

The position plays a central role acting as a vital link between Business Partners, involving both internal and external partners focused on SAP implementation and co-ordination of new Business Flows setup taking into account the business environment including Global Sourcing, Finance, Tax & Customs regulations, Logistics constraints and Inventory Management for finished-goods, semi-finished goods, Non-Tobacco Material products and Leaf.

 

Business Support Specialist actively participates in Global and Local Projects, coordinates IT Change Requests and initiatives representing GSC&CS and Global Logistics Management and ensuring timely implementation in the enhancement of new business tools and processes (including Test Scripts, Testing, Trainings and Documentation).

 

This position contributes to shape the organization by leading and promoting Continuous Improvement, sharing best practices, bringing clarity and consistency to daily activities, in accordance with established JTI procedures across various functional areas

 

Our offer includes:
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan;
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center;
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices;
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally;
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them;
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better;
  • Flexible working conditions;
  • Modern office in a convenient location.
Main Areas of Responsibility:
  • Support Global Supply Chain and Customer Service teams and members in the area of Order To Cash items (e.g. Sourcing, Orders and Logistics, Master Data, Business Flows, Tax or Routes setup and maintenance) on daily basis.
  • Be the main contact point for Global Supply Chain & Customer Service and Logistics related to new tools and processes design, setup, deployment and control to ensure efficient and effective Business Operations (co-define E2E, O2C, P2P, F2S, IM).
    Act as SAP Power User role (SAP S/4HANA and SAP APO/IBP) under Manager or Expert supervision. Create test scenarios and test new SAP functional solutions, Business Flows setup and Change Requests into several SAP environments.
  • Follow up on all necessary Templates, on results and monitor the Go-live implementation. Support and provide trainings, training materials to end-users, prepare procedures and required documentation to ensure that all knowledge is leveraged and retained. Actively participates the Power User community, with regional teams and IT.
  • Coordinate SAP SD & APO/IBP tools and processes optimization in close collaboration with SDC (SAP Delivery Center), IT-BTS (Business Technology Support), Global Logistics, Global Tax, Global Operational Planning and Other Departments or Business Partners involved to ensure timely and accurate deliverables which meets dynamic changing business needs;
  • Ensure and promote Continuous Improvement for Supply Chain and Customer Service and/or Global Logistics as well as SAP (S/4HANA) knowledge sharing within the regional team.
  • Support the optimal automation on both technical and operational sides of Supply Chain & Customer Service and Global Logistics activities such as EDI connection, Tool implementation and other automation processes where applicable;
  • Support and own selected Projects, assist the Business Support lead on new projects, in analysis, new business definition and implementation by providing regular feedback and transparent results. Share information, controls and status of project.
You as a professional:
  • University degree preferably in Business & Administration with focus on Supply Chain Management and/or Project Management;
  • 3-4 years of experience in the area of Supply Chain and/or Customer Service in a multinational company;
  • Fluency in English (written & spoken) is a must
  • Strong focus on processes, systems & tools, business & technical details and performance management;
  • SAP S/4HANA or ECC and/or SAP APO/IBP experience or other ERP;
  • Logistics knowledge (e.g. SAP TM, Transport Management, Incoterms);
  • Demonstrate full understanding of the Supply Chain processes related the assigned markets in the area of responsibilities and good understanding of Manufacturing practices common in the FMCG industry;
  • Analytically strong, IT and Business oriented with Finance awareness;
  • Have problem-solving, communication and Project Management skills;
  • Proactive, accountable, collaborative and customer oriented team player with change management behaviors are essential
  • MS Office package practice (Word, Excel, PowerPoint, Visio)
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is a global business services center and the largest of its kind within Japan Tobacco International worldwide. We are a team of over 1,000 specialists from various fields, united by a common goal: advancing JTI Group's international business operations. Our expertise spans finance, marketing, sales, HR, research & development, legal & regulatory affairs, and global supply chain. We are driven by passion and commitment, which fuels our unwavering enthusiasm for the future.

JTI GBS Poland is a workplace that embraces diversity. We demonstrated this by joining the exclusive group of companies that received the GES (Global Equality Standard) certification, awarded by EY. This is one of the world’s first certificates focused on diversity and inclusion, assessing equality in opportunities and pay within organizations.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Analityk ds. kosztów produktów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie przy zamknięciu ksiąg ewidencji materiałowej; Zapewnienie prawidłowego obliczania standardowych kosztów dla wyprodukowania produktów gotowych i półfabrykatów; Aktualizacja danych o standardowych kosztach i danych materiałowych dla różnych lokalizacji firmy i rynków; Realizacja...
  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Wola, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Material Ledger and Product Costing Specialist

    JTI GBS   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What this position is about - Purpose: Serve as a key point of coordination for material ledger and product costing activities across global markets and production sites, ensuring consistency and alignment with corporate policies and schedules. What will you do - Responsibilities: Support Global...
  • Pracownik ds. analiz ekonomiczno-finansowych i sprawozdawczości inwestycyjnej

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczno - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych inwestycyjnych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji w Regionie planu działalności inwestycyjnej w ujęciu rzeczowo -...
  • Finance Application Support Analyst - German Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Specjalista ds. sprawozdawczości i analiz

    HTH Recruitment   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Udział w procesie sporządzania i raportowania kwartalnych, półrocznych i rocznych jednostkowych oraz skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg standardów krajowych oraz międzynarodowych; Udział w procesie gromadzenia i raportowania danych niefinansowych (ESG) grupy...
  • Kontroler Finansowy

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: raportowanie danych dla potrzeb spółek z Grupy Medicover, a także uzgodnienie raportowanych danych pomiędzy systemami, sporządzanie analiz finansowych oraz cyklicznych raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, koordynacja...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wyceny ekspozycji kredytowych (data scientist)

    PKO Bank Polski   Warszawa, Świętokrzyska 36    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:pracujesz w Departamencie Ryzyka Kredytowego w zespole wyceny ekspozycji kredytowych,projektujesz innowacyjne metody i metodyki kalkulacji odpisów na ryzyko kredytowe oraz wdrażasz je w proces wyceny ekspozycji kredytowych,kalkulujesz poziom odpisów na ryzyko...