Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
www.pl.issworld.com
Wszelkie zadania związane z organizacją eventów i spotkań u Klienta:
- Przygotowanie przestrzeni do spotkań/ eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów itp.
- Dostarczenie napojów i poczęstunku
- Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp.
- Wsparcie w razie wystąpienia nieprzewidzianych problemów technicznych
- Pomoc przy obsłudze cateringowej (wprowadzenie dostawcy do biura, przygotowanie miejsca na catering)
- Przygotowanie sali do stanu wyjściowego sprzed spotkania
- Dbałość o wyposażenie sal konferencyjnych
- Obsługa maila oraz bezpośredni kontakt z Klientem
- komunikatywność i otwartość na pracę w zespole
- pozytywne nastawienie do pracy
- umiejętność prowadzenia konwersacji (również mailowej) w j. angielskim - warunek konieczny
- gotowość do pracy w godzinach 7-15 (w razie konieczności 6-14 lub 8-16)
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę zlecenie/ umowa o pracę
- narzędzia pracy (laptop i telefon)
- pracę w dzielnicy Mokotów z dogodnym dojazdem transportem publicznym
- prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
- samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- nowoczesne środowisko pracy
- pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.