Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Bełchatów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    8 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Łowicz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    15 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Specjalista ds. Administracyjnych Łódź
Business Support Officer, HR / Group People

Business Support Officer, HR / Group People

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Łódź
praca stacjonarna
1919 dni temu

 

 
Business Support Officer, HR / Group People
Łódź

We are looking for a Business Support Officer to support our Head of HR Country Executive in Poland and co-ordinate Group People community activities. Besides this, co-ordinate our Union consultative committee meetings working with Heads of People across Business Areas and Group Functions.
 
This is an opportunity for you to learn how we provide people services for the whole Nordea group as well as strongly contribute to the development of our services and service model to serve our people and leaders in the optimal way.
 
As part of this role you will be a member of the Group People Management Office, which works closely with the People Leadership Team and Senior Leaders to develop and co-ordinate on our people strategy. We are supporting within the areas of People Service, Centres of Excellence, Heads of People, Unions and Communications.

 

Your future responsibilities

 
What you’ll be doing: 
  • Co-ordinate Consultative Committee (CC) meetings working closely with Heads of People (for all BA/GFs). This will cover being the secretary for CC meeting duties in addition to sparring and supporting Heads of People and People Business Partners to prepare the Business for the CC meetings 
  • Supporting and sparring with the Head of Country Executive in Poland with co-ordination and execution of Group People community activities
The role is based in Łódź.


Who you are

 
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the four key values that guide us in being at our best. We imagine that you enjoy learning and are excited about bringing your ideas to the table. You’re dependable, willing to speak up – even when it’s difficult – and committed to empowering others.
 
Your profile and background:
  • Ability to drive and facilitate several topics at the same time in a complex and demanding environment  
  • Strong execution mindset and drive to create great customer experiences. Bringing the customer perspective into everything we do  
  • You are ambitious, have a strategic and a can-do mindset with a capability to identify risks and find solutions with concrete actions  
  • You are proficient in stakeholder management and have excellent relationship skills with strong passion for collaboration in serving the whole, i.e. you are able to speak with people at all levels in the organisation 
  • Experience working with union cooperation will be an advantage 
  • Excellent skills in Excel and PowerPoint  
  • Excellent skills in English, both written and spoken 
If this sounds like you, get in touch!

 

More information

 
At nordea.pl, you can read more about us and the benefits you’ll get when joining the Nordea team. 
 
At Nordea, we recruit from the widest possible pool and hire the best person for the job. Because diversity makes us stronger. And once you are on board, you will find that we offer equal opportunities to everyone. 
 
Please submit your application no later than 30 May 2019. 
 
Great people often know great people – please share if you have a friend who could be a perfect match for this job.  
 
To all recruitment agencies: Please note, we don’t accept unsolicited resumes for any of our positions. All contact regarding agency resumes should be directed to Nordea Talent Acquisition which handles everything related to recruitment.

Please include permit for processing personal data in CV as following:  
In accordance with art. 6 (1) a. Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) hereinafter ‘GDPR’. I agree to have my personal data proceeded for the purposes of current and future recruitment processes in Nordea Bank Abp Branch in Poland.  
The administrator of your personal data is: Nordea Bank Abp Branch in Poland, Aleja Edwarda Rydza Śmiglego 20, 93-281 Łodź. Your personal data will be processed for the recruitment processes in Nordea Bank Abp Branch in Poland. You have a right to access your personal data, right to rectify and right to delete. Disclosing the personal data in the scope specified by the provisions of Polish Labour Code from 26 June 1974 and executive acts are mandatory. Providing additional personal data is voluntary however necessary to conduct the recruitment processes. The request for the deletion of your personal data means resignation from further participation in recruitment processes and causes the immediate removal of your application. Detailed information concerning processing of your personal data can be found at: http://nordea.pl/odo.pdf 
 
We reserve the right to reply only to selected applications.

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Bełchatów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    8 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i udział w procesów zakupowych Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie) Wsparcie procesów planowania i kontroli...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Łowicz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji Grafikami

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    15 godz.
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
  • Referent / Referentka ds. obsługi administracyjnej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Systemów Pomiarowych Obsługa Systemu Akwizycji Danych Odczytowych w zakresie danych rozliczeniowych Pozyskiwanie danych pomiarowych w sposób zdalny Przetwarzanie danych pomiarowych (weryfikacja, agregacja, udostępnianie) Obsługa reklamacji w zakresie danych...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole