Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za rozwój oraz zwiększenie rozpoznawalności usług, technologii wśród klientów. BDM będzie współpracował z udziałowcami oraz innymi działami firmy w celu zapewnienia klientów o jakości oraz usługach, które proponuje firma, a także z innymi osobami działu sprzedaży.
BDM będzie określał ryzyka, tworzył raporty o rentowności, oraz będzie przeprowadzał analizy satysfakcji klientów z proponowanych usług.
- Weryfikacja korzyści określonych przez Service Sales, rozumienie wymagań klienta
- Wsparcie oraz doradztwo dla działów Service Sales oraz Service Delivery – mapowanie wymagań klienta, dopasowanie usług oferowanych do potrzeb
- Przekazywanie wymagań klienta wobec usług do działu technicznego w celu otrzymania kosztorysu. Weryfikacja ryzyka oraz stworzenie pricingu za usługę.
- Udział w tworzeniu ofert, doradztwo przy ofertach stworzonych przez CSM i przegląd SOW
- Asystowanie partnerom sprzedaży w negocjacjach SOW z klientami
- Negocjacje pricingu z partnerami oraz podwykonawcami (zaangażowanie Project Managera jeśli wymagane)
- Przewidywanie możliwych korzyści z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Informowanie zespołu o wszystkich etapach – spotkania raportowe
- Współpraca z udziałowcami firmy
- Doświadczenie w sprzedaży, prowadzeniu projektów, finansach, negocjacjach oraz przewidywaniu ryzyka
- Umiejętność przeanalizowania projektu, systemu, wymagań technicznych w celu oceny korzyści i dostarczeniu konkretnej usługi
- Umiejętność tworzenia ofert
- Dobra organizacja pracy, współpraca z działami, udziałowcami w celu spełnienia oczekiwań klientów
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Pewność siebie
- Studia wyższe lub magisterskie, inżynierskie
- Znajomość narzędzi i technologii sieciowych Cisco
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Współpraca w oparciu o kontrakt
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Długofalowa współpraca na projektach Experis
- Dostęp do platformy e-learningowej (kursy, szkolenia)
Miejsce pracy: Kraków