Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma deweloperska, której najważniejszą cechą jest kompleksowe, a także niestandardowe podejście do realizowanych projektów na rynku nieruchomości biurowych. Firma jest ceniona na całym świecie zarówno przez jej głównych najemców, a także znawców branży nieruchomości. Wielkość zakończonych przez firmę projektów opiewa na blisko 1 mln m2 powierzchni. Ponad to jest laureatem wielu nagród z różnych obszarów w branży nieruchomości.
Nieustanny rozwój rynku nieruchomość w Polsce stymuluje dalszy wzrost i ekspansję inwestycyjną,
w związku z tym nasz Klient poszukuje osoby na stanowisko Bussines Development Manager.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie poszczególnych etapów planowanej inwestycji: prezentacja gruntu, regulacje prawne, uzyskanie odpowiednich zezwoleń etc., przygotowanie propozycji projektu i zaprezentowanie go przed Zarządem. Bussines Development Manager współpracować będzie z architektem w celu ustalenia planu przestrzennego, planu budynku, rozwiązań technicznych oraz wykorzystywanych technologii i materiałów; z instytucjami publicznymi w celu spełnienia wymogów prawnych; z dostawcami i podwykonawcami zewnętrznymi, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie poszczególnych prac; z Construction Managerem w celu, ustalenia budżetu budowy, harmonogramu i podziału prac; z Fit Out Managerem oraz Działem Leasingu, wraz z którymi opracuje wytyczne do ustalenia standardów najmu, zaplanuje budżet i harmonogram najmu, będzie brać udział w przygotowaniu tenant mixu, a także w niektórych negocjacjach z kluczowymi najemcami. Do jego zadań należeć także będzie: przygotowanie i prezentacja ogólnego projektu planu biznesowego do zatwierdzenia przez Zarząd (plan najmu, budżet budowy i inne wydatki), nadzór nad budżetem oraz prawidłową rejestracją bezpośrednich wydatków i dochodów projektu.
Bussines Development Manager uczestniczyć będzie w podejmowaniu decyzji dotyczących wszystkich najważniejszych problemów i etapów projektu (koncepcja projektu, biznesplan finansowy, główne terminy płatności, główni dostawcy i klienci).
• Wykształcenie wyższe – studia ekonomiczne, techniczne (budownictwo, architektura)
• Doskonały angielski (w mowie i piśmie)
• Umiejętności dodatkowe: zaawansowana znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość pakietu MS Project, mile widziana znajomość AutoCad
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Ścieżkę rozwoju osobistego oraz program szkoleń
• Szkolenia językowe
• Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową
• Pracę pełną wyzwań w elastycznym wymiarze czasu pracy
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Nowoczesne miejsce pracy w samym centrum Warszawy