Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma oferująca usługi w dziedzinie przechowywania i zarządzania dokumentacją, w tym skanowanie, digitalizację i odzyskiwanie informacji. Z rozwiązań firmy korzystają największe korporacje, poszukujące kompleksowej pomocy w zakresie bezpiecznego zarządzania danymi.
Obecnie dla naszego Klienta szukamy najlepszego Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż usług oraz budowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, działającymi w różnych sektorach, np. Publicznym, Bankowym, Ubezpieczeniowym, Telekomunikacji, Energetycznym, itp.
Zakres obowiązków
-
Samodzielne umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
-
Analizowanie potrzeb klientów w obszarze zarządzania informacją
-
Proponowanie rozwiązań w obszarze zarządzania dokumentami i danymi
-
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
-
Negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi klientami w celu podpisania kontraktu, przy asyście i w zakresie ustalonym przez Dyrektora Handlowego
-
Realizowanie kwartalnych i rocznych celów sprzedażowych
-
Reprezentowanie firmy na spotkaniach zewnętrznych – konferencjach branżowych, seminariach, itp.
-
Przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z oczekiwaniami przełożonych
-
Wsparcie administracyjne i marketingowe działu handlowego w zależności od potrzeb
-
Współpraca z pracownikami innych działów w firmie w celu rozwoju współpracy z klientami
-
Odbywanie podróży służbowych
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe
-
Min 3 letnie doświadczenie w sprzedaży usług na rynku B2B
-
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz wdrażaniu rozwiązań BPO (Business Process Outsourcing)
-
Skuteczność w realizacji celów sprzedażowych
-
Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
-
Umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania relacji na wyższym szczeblu kierownictwa. Bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
-
Umiejętność biznesowej analizy potrzeb klientów
-
Umiejętność prowadzenia prezentacji, negocjacji
-
Umiejętność podejmowania decyzji
-
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
-
Elastyczność w działaniu
-
Kreatywność, energia, zapał i entuzjazm w działaniu
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego