HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Firma, będąca potencjalnym pracodawcą w tym projekcie, jest międzynarodowym operatorem logistycznym posiadającym własną flotę pojazdów. Współpracuje z najbardziej prestiżowymi markami w całej Europie.
Nasz Klient swoje usługi świadczy w oparciu o pracę najlepszych specjalistów i wykorzystanie najnowszych rozwiązań logistycznych. Jej stabilność budowana jest na innowacyjności i rzetelności. Obecnie w związku z wakatem w dziale sprzedaży rozwiązań międzynarodowego transportu drogowego poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:
Business Development Manager - TSL
miejsce pracy: Zielona Góra lub Poznań
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań transportowych, przygotowywanie ofert oraz dobór optymalnych rozwiązań dla potencjalnych klientów w zakresie transportu międzynarodowego zgodnie z procedurami i polityką firmy. Nasz Klient oferuje również zatrudnionej osobie realny rozwój wewnątrz organizacji.
Zakres obowiązków:
•Realizacja wyznaczonego budżetu
•Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie transportu na terenie Polski oraz rozwój sprzedaży u aktualnych klientów
•Udział w negocjacjach z osobami decyzyjnymi u potencjalnych klientów
•Udział w postępowaniach przetargowych dotyczących usług logistycznych (przygotowanie, nadzór, realizacja)
•Realizacja wyznaczonej przez centralę polityki marketingowej
•Ścisła współpraca z działem operacyjnym
Wymagania:
•Wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, handlowe
•Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sprzedaży rozwiązań logistycznych
•Dużym atutem jest doświadczenie w pracy z dużymi budżetami (kilka milionów zł)
•Bardzo dobra znajomość zasad sprzedaży i negocjacji
•Wysoka samodzielność i doskonała organizacja pracy
•Samodzielność i inicjatywa w działaniu
•Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
•Mile widziana znajomość języka francuskiego lub/i niemieckiego
•Umiejętność nawiązywania trwałych relacji biznesowych
•Prawo jazdy kat. B
Nasz Klient oferuje:
•Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz wysoką premie roczną za realizację wyznaczonych celów
•Samochód służbowy
•Dodatkowe benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta multisport
•Udział w kreowaniu polityki sprzedażowej firmy oraz realny wpływ na rozwój obszaru sprzedaży
•Stabilną pracę w firmie, która jest jednym z liderów na rynku europejskim