SAS Institute Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się oddziałów SAS Institute Inc. - lidera w zakresie analityki i oprogramowania Business Intelligence. Działamy i rozwijamy się na polskim rynku od 1992 roku. Od 20 lat jesteśmy wiodącym dostawca rozwiązań Business Intelligence, a niezależne instytucje badawcze plasują nas w ścisłej czołówce dostawców oprogramowania i usług na polskim rynku. Współpracujemy z największymi firmami i instytucjami w Polsce.
Business Development Manager - Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 13002191
Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie wspieranie działań sprzedażowych od strony merytorycznej oraz udział w projektach konsultingowych z obszaru Customer Intelligence.
- minimum 5 lat doświadczenia we wdrażaniu i/lub wspieraniu sprzedaży rozwiązań z obszaru procesu marketingowego (zarządzanie i optymalizacja kampanii, zarządzanie operacjami marketingowymi, marketing real-time),
- znajomość specyfiki procesów marketingowych w sektorze finansowym (lub retail, telekomunikacja),
- znajomość dostępnych na rynku rozwiązań z obszaru Customer Intelligence (przykładowo: SAS, IBM/Unica, Chordiant),
- doświadczenie w procesie wdrażania lub wspierania sprzedaży rozwiązań z obszaru CI (udokumentowany udział w co najmniej 3 projektach wdrożeniowych i/lub presales),
- znajomość polskiego sektora finansowego,
- wysokie zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów,
- mile widziana znajomość rozwiązań SAS w obszarze Customer Intelligence.
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz udział w interesujących projektach związanych z nowoczesną technologią.