- Planning to develop and implement a CL business development strategy (national)
- Identify, evaluate, negotiate and manage the most important business local sales opportunities
- Evaluate the findings of market research or analysis projects, assess the viability of alternative opportunities, and present recommendations to the HQ
- Establish high-level, significant relationships with potential clients, customers, partners, key decision-makers, and industry leaders to promote the organization’s services.
- Lead the most important meetings and negotiations with potential clients and business partners in compliant way to pursue business opportunities and protect the organization’s business interests.
- Liaise with a variety of management and staff within CEVA and across the CEVA Group as a means of facilitating own projects and other business development initiatives.
- Ensures the annual plan and any revisions of the budget for business development, in collaboration with the competent operational Division
- Collaborate with Solution Design / Operational / IT teams/ Legal Department whenever it is needed to ensure the sales plan
The ideal candidate:
- University degree
- Experience in contract logistics sales on the Polish market. Minimum requirement is 5 years of experience in the field of CL Business Development.
- Proven track record of knowledge in special sector (e-com, automotive, technology) will be beneficial.
- Local law / regulations connected to the contact logistics environment
- Very good knowledge of English and Polish, MS Office, negotiations, formal presentation skills + solution design/operational knowledge
- Results Oriented
- Excellent interpersonal skills (relationship building)
- Available to frequent travels
- Positive, competitive, confident personality with strongly developed persuasive skills and customer focused orientation
- Proven contacts, successes, relationships on local market
We offer interesting, quite independent BD job in global organization with multiple development opportunities, friendly work atmosphere & market competitive package (bonus, private medical care, life insurance, company car, benefit system)
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
CEVA - wiodący globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. CEVA jest obecna w ponad 160 krajach oraz zatrudnia około 58 000 pracowników. CEVA będąc częścią grupy CMA CGM która jest czołowym, międzynarodowym armatorem morskim, zapewnia kompleksowe rozwiązania w zarządzaniu łańcuchem dostaw, jednocześnie będąc jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie firm na rynku usług logistycznych.