Business Developer
Mazowieckie
PFJL16095
Dla naszego Klienta, firmy działającej w sektorze rynku walutowego i usług zarządzania ryzykiem finansowym, PILNIE poszukujemy gotowej na nowe wyzwania i zorientowanej na cel, osoby na stanowisko Business Developer (FX Hunter). Idealny Kandydat będzie odpowiadał za telefoniczny kontakt z Klientami oraz ściśle współpracował z działem sprzedaży i marketingiem. Nasz klient jest jedną z najszybciej rozwijających się firm finansowo - technologicznych w Europie i specjalizuje się w rozwiązaniach związanych z obsługą handlu zagranicznego.
Opis stanowiska / Job description:
- Codzienny kontakt telefoniczny i bezpośredni z Klientami Spółki,
- Pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych Klientów i budowanie bazy danych,
- Analiza potrzeb Klienta,
- Profesjonalna prezentacja oferty,
- Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta,
- Budowanie długofalowych i dobrych relacji z Klientami,
- Zbieranie bieżących informacji dotyczących sytuacji na rynku i mapping na potrzeby działu sprzedaży i marketingu,
- Udział w targach i wydarzeniach biznesowych.
- Pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych Klientów i budowanie bazy danych,
- Analiza potrzeb Klienta,
- Profesjonalna prezentacja oferty,
- Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta,
- Budowanie długofalowych i dobrych relacji z Klientami,
- Zbieranie bieżących informacji dotyczących sytuacji na rynku i mapping na potrzeby działu sprzedaży i marketingu,
- Udział w targach i wydarzeniach biznesowych.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe (Bankowość, Finanse, Ekonomia) lub ostatni rok studiów,
- Min. pół roku doświadczenia na stanowisku sprzedażowym ( Ubezpieczenia, Finanse), lub w obszarze finansów.
- Chęć nauki i zdobycia doświadczenia na rynkach finansowych,
- Biegła znajomość MS Office oraz programów Excel i Power Point,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa.
- Min. pół roku doświadczenia na stanowisku sprzedażowym ( Ubezpieczenia, Finanse), lub w obszarze finansów.
- Chęć nauki i zdobycia doświadczenia na rynkach finansowych,
- Biegła znajomość MS Office oraz programów Excel i Power Point,
- Duża samodzielność oraz ponadprzeciętne zdolności interpersonalne,
- Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa.
Jak aplikować / How to apply: