Najnowsze oferty pracy

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Zobacz więcej ofert pracy

Business Assistant

MAN ON THE MOON Sp. z o. o.
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1190 dni temu


Business Assistant

Company: Synthrone
Location: Warszawa
Company description: 
 

Synthrone is an automated platform designed to complexly support brands with their presence in e-commerce and win the customer on the digital shelf. 

 

We provide e-commerce automation for demanding clients like Procter & Gamble, Coty, Sony and New Balance who benefit from Synthrone on daily basis.  

 

Synthrone is a combination of several integrated tools that can work together as an end-to-end system or as a specialized solution: 

  • BROWSER – Gather & Store  
  • CRAFTER – Create & Edit 
  • PUBLISHER – Deliver & Publish  
  • TRACKER – Audit & Track

We are a part of Brand New Galaxy (BNG), an independent platform integrating smart business solutions from the areas of marketing and technology. #forthegalaxy  

 

www.synthrone.com 
www.brandnewgalaxy.com  

 

Your mission
  • Supporting the product team on daily basis activities 
  • Preparing documentation for finance department
  • Collecting financial information from partners and product team
  • Preparing documentation requirements for contract
  • Preparing and sending newsletters based on the notes prepared by the team
  • Acting as a Key User for our financial system (eNova)
What you’ll need to succeed:
  • experience in assisting in the business
  • IT awareness (nice to have)
  • customer oriented approach
  • analytical thinking
  • proficiency in English (min. B2)
  • excellent communication skills
What makes this a great career opportunity:
  • work in dynamic and international environment
  • innovative projects for top global brands
  • possibility to leverage organizational skills
  • flat team structure providing speed of communication between team members
Your key objectives to be achieved within the first 90 days:
  • understand how team and business is working 
  • building knowledge about financial processes at the company end
  • start independent work
Our hiring process:
  • Phone interview with our recruitment team to match your expectations vs. potential role → ask about everything
  • Online Interview: meet the team in person. 
  • Welcome on board! 

Click "aplikuj" button and send us a few words about you – we do love to read about it! 
 
Thank you and see you! 
 
Best regards, 
Recruitment Team from Man on the Moon

 

Podobne oferty

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...