Opis stanowiska:
Business Analyst będzie gromadzić, analizować i udoskonalać wymagania biznesowe w taki sposób, aby odpowiadały standardom rachunkowości, wymaganiom użytkowników, jak również potrzebom implementacyjnym.
W tej roli Analityk Biznesowy będzie odpowiedzialny za monitorowanie spójności danych, jak i za przygotowywanie jasnych i zrozumiałych wymagań. W pracy na tym stanowisku niezbędne będą umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły i dokładność oraz silne zorientowanie na terminowość realizowania postawionych celów. Posiadanie umiejętności technicznych pozwoli kandydatowi na analizę dostępnych danych w celu propozycji ulepszeń rozwiązań technicznych i identyfikacji problemów dotyczących jakości danych. Umiejętność wsparcia w obszarze projektowania oprogramowania za pomocą prototypów przy użyciu podstawowych umiejętności SQL jest mile widziane.
Nasza działalność odbywa się w ramach zespołów rozproszonych w różnych krajach, stąd biegła znajomość języka angielskiego jest niezbędna.
Wymagania:
- ukończone studia w obszarze finansów/bankowości/rachunkowości/matematyki finansowej lub podobnym
- wiedza/doświadczenie w przynajmniej jednym z poniższych obszarów:
- standardy rachunkowości (IFRS) - w szczególności znajomość IAS 39 & IFRS 9
- instrumenty finansowe
- zarządzanie ryzykiem finansowym
- podstawowa znajomość języka SQL
- umiejętność rozumienia wymagań biznesowych i pisania dokumentacji na ich podstawie
- -orientacja na klienta, elastyczność, umiejętność rozwiązywania skomplikowanych problemów
- dobra komunikacja i prezentacja
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane: CFA, doświadczenie w międzynarodowych projektach IT
Oferujemy:
- pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- zatrudnienie w dużej międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze organizacji,
- możliwość rozwoju w nowo utworzonym zespole,
- możliwość uczenia się i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji; udział w szkoleniach w Polsce i za granicą,
- bogaty pakiet socjalny,
- gwarantowana premia roczna.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.