Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Currently for our client, leading global financial services company, we are looking for employees for the position:
Responsibilities:
- Implementation of changes in the areas affected by the crisis
- Detailed analysis of impacts of Internal Models Method across electronic banking systems
- Define requirements for business readiness: update process & procedures, governance and training
- Drive exchange with SMEs and coordinate project delivery to ensure that the needs of business stakeholders are addressed
- Work closely with IT, Credit Risk Officers and Quants as well as Front Office stakeholders to define process changes resulting from IMM
- Lead respective delivery ensuring that all business requirements are documented, reviewed and signed off
- Identify and raise risk and issues which will impact project timelines and delivery
- Performing business testing and user acceptance testing activity
From the candidates we expect:
- Degree in business administration, finance and/or quantitative finance
- Strong business analysis skills and previous experience writing business requirements documents
- Previous Credit Risk experience in Private Banking environment
- Experienced user of MS Office toolset, especially Power Point and Excel
- Proactive attitude with ability to quickly understand business needs
- Ability to build effective working relationships with a variety of stakeholders and to create a team environment
- Previous experience in change management working on regulatory driven projects
- Good knowledge of Internal Models Method (IMM) - nice to have
- Excellent spoken and written English
We offer:
- Work in a well known and popular company with a well established market position
- Employment contract through Adecco Poland
- Full-time work, from Monday to Friday
- Working in an international environment
- Very attractive salary
- Nice, friendly and comfortable working atmosphere
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!