LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla Naszego Klienta, dużej firmy produkcyjnej z duńskim kapitałem, światowego lidera w swojej branży, poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- kierowanie pracą zespołu
- reprezentowanie zespołu przez kierownictwem firmy, raportowanie
- nadzór nad przyjęciem, składowaniem i wydaniem produktów
- dbałość o poprawność stanów magazynowych, prowadzenie dokumentacji
- dbałość o przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz obowiązujących przepisów
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w magazynie jako brygadzista lub pokrewne
- uprawnienia na wózki jezdniowe z napędem silnikowym
- znajomość Lean Manufacturing będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- gotowość do pracy zmianowej
Oferta:
- praca w międzynarodowej firmie, będącej jednym z wiodących producentów światowych w swojej branży
- umowa o pracę wraz z atrakcyjnym wynagrodzeniem i premiami motywacyjnymi
- pakiet socjalny: karta sportowa, świadczenia urlopowe, ubezpieczenie grupowe
- przyjazna atmosfera pracy